Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 10:48Med en liten ryggga som sitter bra ska man inte behöva tänka på hur man springer, det är ju det som är fördelen med en riktig löparrygga! Jag tänker inte heller på att jag har den efter några minuter.
Med en liten ryggga som sitter bra ska man inte behöva tänka på hur man springer, det är ju det som är fördelen med en riktig löparrygga! Jag tänker inte heller på att jag har den efter några minuter.
Quote from Urban Nilsson on 25 January 2008, 10:57Jag tycker det även är viktigt med den övriga utrustningen när man springer till jobbet. Framför allt rånarhuva och pistolattrapp förhöjer vägen dit och hem.
Jag tycker det även är viktigt med den övriga utrustningen när man springer till jobbet. Framför allt rånarhuva och pistolattrapp förhöjer vägen dit och hem.
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 11:11Sara!
Jag har ungefär samma grejer med mig även om jag inte har nytta av ngt kreditkort på lucnhen här ute i skärgårdsbandet 🙂
Brukar tom få ner en liten lunchlåda!
Sara!
Jag har ungefär samma grejer med mig även om jag inte har nytta av ngt kreditkort på lucnhen här ute i skärgårdsbandet 🙂
Brukar tom få ner en liten lunchlåda!
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 11:15Nån som provat springa med haglöfs thight ryggsäck?
Nån som provat springa med haglöfs thight ryggsäck?
Quote from Jonas Täng on 25 January 2008, 12:11--> Anders S: jo jag tänker som så att ifall jag INTE har pengar med så behöver jag dem, ifall jag har dem med så behövs de inte. Så det blir billigare att ta med korten för då handlar jag inget. Ungefär. Oftast har jag ett lager lunchlådor i frysen på jo
--> Anders S: jo jag tänker som så att ifall jag INTE har pengar med så behöver jag dem, ifall jag har dem med så behövs de inte. Så det blir billigare att ta med korten för då handlar jag inget. Ungefär. Oftast har jag ett lager lunchlådor i frysen på jo
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 22:40Hur är det med värmen? Blir det inte väldigt varmt på ryggen när ni springer med ryggsäck?
MVH
Andreas
Hur är det med värmen? Blir det inte väldigt varmt på ryggen när ni springer med ryggsäck?
MVH
Andreas
Quote from Funbeat user on 25 January 2008, 22:46Undrar jag oxå. Blir inte ryggsäcken väldigt svettig??
Undrar jag oxå. Blir inte ryggsäcken väldigt svettig??
Quote from Funbeat user on 26 January 2008, 00:36Jo, men det tänker jag på först när jag kommit fram 🙂
Jo, men det tänker jag på först när jag kommit fram 🙂
Quote from Camilla Höög on 26 January 2008, 08:54Exakt, duscha måste man ju i vilket fall som helst, så lite svett skadar inte så länge man håller sig varm.
Exakt, duscha måste man ju i vilket fall som helst, så lite svett skadar inte så länge man håller sig varm.
Quote from Funbeat user on 27 January 2008, 00:35Men svettet sätter sig ju i ryggsäcken där det är kroppskontakt.
Men svettet sätter sig ju i ryggsäcken där det är kroppskontakt.