Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringa med ryggsäck
You need to log in to create posts and topics.

Svetten sätter sig överallt.
Ryggsäckan kan man alltså behöva tvätta någon gång per år 🙂

Se till att lägga kläder och sånt i en plastpåse innan du stoppar den i ryggsäcken, detta skyddar både mot regn och svett. Jag hade i princip bara med mig dagens fika och underkläder och en tröja i ryggsäcken. Övriga kläder hade jag på jobbet.

Jag har en Haglöfs LIM L (20L), fast den verkar ha utgått. Finns dock kvar här t ex:
http://www.friluftsvaror.se/varor/lim_l.htm
Den rymmer precis lagom mycket, alla dagens kläder och även lättare skor
på utsidan i nätet. Jag cyklar, springer, åker inline

Ok.
Efter all diskussion här om ryggsäck, måste jag bara testa att springa till jobbet imorgon.
Jag skall träna direkt efter jobbet idag, så jag byter om och lämnar kläderna här.
Fast, det blir värre med jackan.... hm.....

Köp en till, så är problemet löst 😉

Maken håller nog inte med. Han vill nog att jag väljer någon av de 10 som hänger i källaren! :@

Finns det möjlighet att ha lite kläder på jobbet, behöver du endast planera veckan och förbereda vilka kläder du skall ha. Ta med dem dit den dagen du har bilen (eller hur du kommer till jobbet om du inte springer.)
Jag springer alt. cyklar till jobbet oc

"Finns det möjlighet att ha lite kläder på jobbet, behöver du endast planera veckan och förbereda vilka kläder du skall ha."

Ja det är ju klart, nu färre klädesplagg man har på kroppen, ju lättare är det att få plats med dem i ryggsäcken...

He he, ja det var inte det jag menade med att ha med sig lite kläder. Det var mer frågan om det fanns att ha kläder någonstans på jobbet. Men det kanske framgick ändå. Men visst blir det mer enkla klänningar och inga tunga kavajer och byxor.

Got ya (H)