Quote from Linnea Olsson on 19 July 2014, 14:44Snygg lista Joakim. Väldigt omfattande och perfekt upplagd. Man kan inte glömma något. Två saker bara. Jag saknar nagelsax på listan. Jag blir tokig om jag har ett nagelband eller en trasig nagel och den river hela tiden. Det är ett måste för mig att pack
Snygg lista Joakim. Väldigt omfattande och perfekt upplagd. Man kan inte glömma något. Två saker bara. Jag saknar nagelsax på listan. Jag blir tokig om jag har ett nagelband eller en trasig nagel och den river hela tiden. Det är ett måste för mig att pack
Quote from Funbeat user on 19 July 2014, 18:28Tänkte på nagelsax, men beslöt mig för att klippa naglarna innan mycket ordentligt. Tror det räcker ganska bra.
Vad gäller vatten, så hade det nog räckt med en flaska på 0.5 liter.
Tänkte på nagelsax, men beslöt mig för att klippa naglarna innan mycket ordentligt. Tror det räcker ganska bra.
Vad gäller vatten, så hade det nog räckt med en flaska på 0.5 liter.
Quote from Funbeat user on 20 July 2014, 17:07toppen med packlistan!
när jag läste öronproppar slog det mig att jag måste ju trängas med en massa folk nu när jag tänkt välja stugvarianten, jag som bara är van tältare..hmm. Nästan så att jag börjar överväga att välja större rygga och ta med mitt akto,
toppen med packlistan!
när jag läste öronproppar slog det mig att jag måste ju trängas med en massa folk nu när jag tänkt välja stugvarianten, jag som bara är van tältare..hmm. Nästan så att jag börjar överväga att välja större rygga och ta med mitt akto,
Quote from Funbeat user on 20 July 2014, 17:29Jo, öronpropparna var faktiskt bra! Är lite känslig för hur folk snarkar, och det blir ju lite speciellt när man är 10-15 personer i samma rum.. En variant är förstås att tälta vid stuga, så man slipper kök samt mat, som man kan köpa i stuga. Men tält, so
Jo, öronpropparna var faktiskt bra! Är lite känslig för hur folk snarkar, och det blir ju lite speciellt när man är 10-15 personer i samma rum.. En variant är förstås att tälta vid stuga, så man slipper kök samt mat, som man kan köpa i stuga. Men tält, so
Quote from Linnea Olsson on 20 July 2014, 19:11Öronproppar är ett måste inne i stugorna. ????
Den solcellen du tipsade om Joakim har försvunnit ur sortimentet. Kan den här vara bra?
http://www.adisgladis.se/varumärken/powertraveller/powertraveller-solarmonkey-adventurerKostar lite mer men väger hä
Öronproppar är ett måste inne i stugorna. ????
Den solcellen du tipsade om Joakim har försvunnit ur sortimentet. Kan den här vara bra?
http://www.adisgladis.se/varumärken/powertraveller/powertraveller-solarmonkey-adventurer
Kostar lite mer men väger hä
Quote from Funbeat user on 20 July 2014, 23:31Använder ofta proppar även vid tältning. Ger bra sömn på något vis. Och ett par tynger inte mer ryggan så hemskt... 😉
Använder ofta proppar även vid tältning. Ger bra sömn på något vis. Och ett par tynger inte mer ryggan så hemskt... 😉
Quote from Funbeat user on 21 July 2014, 02:21Fast det kan ju vara oartigt att bara tryna på med propparna i, när någon björn eller järv knackar på tältet för ett oväntat besök...
Fast det kan ju vara oartigt att bara tryna på med propparna i, när någon björn eller järv knackar på tältet för ett oväntat besök...
Quote from Funbeat user on 25 July 2014, 08:56Jag beställde väl den sista solcellen Tommy, jag slog till direkt 😉
Gjorde mig riktigt illa på en långturen tidigare i veckan, sparkade rakt in i sten som dolts under blåbärsris på en smal stig och föll pladask, .. två gånger under samma tur, på samma f
Jag beställde väl den sista solcellen Tommy, jag slog till direkt 😉
Gjorde mig riktigt illa på en långturen tidigare i veckan, sparkade rakt in i sten som dolts under blåbärsris på en smal stig och föll pladask, .. två gånger under samma tur, på samma f
Quote from Linnea Olsson on 25 July 2014, 12:39Jasså det var du som norpade den sista framför ögonen på mig. 😉
De e lugnt. Jag slog till på en Solarmonkey Adventurer på 265 gram istället. Den ska nog funka bra den också. Jag fick precis ett mess att den ligger på Posten och väntar nu. Det är den ja
Jasså det var du som norpade den sista framför ögonen på mig. 😉
De e lugnt. Jag slog till på en Solarmonkey Adventurer på 265 gram istället. Den ska nog funka bra den också. Jag fick precis ett mess att den ligger på Posten och väntar nu. Det är den ja
Quote from Funbeat user on 25 July 2014, 18:20det varju fint att det fanns andra celler också, fick min i måndags.
Jag har även fått mina tågbiljetter ToR, så resan är spikad där i början av september- gott om tid att fortsätta planera 😉
Jag gillar verkligen att vara ute länge, så kanske tar jag ba
det varju fint att det fanns andra celler också, fick min i måndags.
Jag har även fått mina tågbiljetter ToR, så resan är spikad där i början av september- gott om tid att fortsätta planera 😉
Jag gillar verkligen att vara ute länge, så kanske tar jag ba