Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 00:10Hur har det gått för alla fjällöpare? Vore intressant att läsa rapporter. En sak som jag fundera kring är vilka stugor man väljer med tanke på mat mm. Det är väl bara att sätta sig och googla, men lite inspiration är ju aldrig fel...
Hur har det gått för alla fjällöpare? Vore intressant att läsa rapporter. En sak som jag fundera kring är vilka stugor man väljer med tanke på mat mm. Det är väl bara att sätta sig och googla, men lite inspiration är ju aldrig fel...
Quote from Funbeat user on 5 November 2014, 07:38Åhhh...nu blir jag sugen på att springa i fjällen igen! 🙂
Nåja, jag får hålla mig tills jag anmält mig till en bergultra 2015. DET kommer att bli grymt, på flera sätt.
Åhhh...nu blir jag sugen på att springa i fjällen igen! 🙂
Nåja, jag får hålla mig tills jag anmält mig till en bergultra 2015. DET kommer att bli grymt, på flera sätt.
Quote from Funbeat user on 10 November 2014, 16:01Hej,
Tycker att det är hiskligt många saker som ni packar ned i väskorna. Allt beror ju iofs på hur mycket man vill bära, hur långt man ska och hur redo man vill vara inför varje tänkbart scenario.
Själv sprang jag mellan Storulvån - Gåsen - Helgas -
Hej,
Tycker att det är hiskligt många saker som ni packar ned i väskorna. Allt beror ju iofs på hur mycket man vill bära, hur långt man ska och hur redo man vill vara inför varje tänkbart scenario.
Själv sprang jag mellan Storulvån - Gåsen - Helgas -
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 21:36Tänkte kommentera Anders inlägg.
Säkerheten går först. Vi upplevde under den tredje och sista dagens löpning år 2007 riktigt dåligt väder. Det var några som klädde på sig allt de hade för att stå ut med ruskvädret som var väldigt lokalt. Jag själv, som t
Tänkte kommentera Anders inlägg.
Säkerheten går först. Vi upplevde under den tredje och sista dagens löpning år 2007 riktigt dåligt väder. Det var några som klädde på sig allt de hade för att stå ut med ruskvädret som var väldigt lokalt. Jag själv, som t