Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningSpringer jag för lite?
You need to log in to create posts and topics.

Kristin, Crossfit Endurance-typerna anser det. Men det verkar vara ganska smärtsamt sätt det också. Amerikanska Outside hade en intressant artikel om det i Januari-nummret. Intressant eftersom upplägget sätter kvalliten i centrum, och det kan man ju funde

Fick de några resultat av sin träning då? (Jag är för trött för att läsa artikeln)

Kristina, det vet ju alla att Etiopierna och Kenyanerna endast kör intervaller och aldrig springer långt...
😉

🙂 Å barfota.

Jag sprang förresten mitt bästa maraton som ett långt intervallpass. Det var brutalt varmt och jag sprang som en tok mellan vätskekontrollerna där jag stannade i skuggan en god stund, drack och duschade innan jag brände av nästa rökare till nästa vätskeko

Framför allt så slipper dom en massa Out of Competitiontester. Det finns bara två WADA-lab i Afrika, Tunis och Bloemfontein.

Det är sådant här som triggar igång en galning som jag. Formeln försvann, kan inte någon posta den igen.

Jag hade bilderna/formlerna i Dropbox, men de var plötsligt borttagna. Vet inte riktigt hur det fungerar, men de fanns under "borttagna", så nu är de återställda.

De finns i slutet på första sidan av inlägg

21km-intervaller lär vara bra sägs det!

Vi får väl se hur det går för Isabellah i Dubai..
http://www.svt.se/sport/ska-na-nytt-rekord-med-sprintintervaller