Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 22:34Kristin, Crossfit Endurance-typerna anser det. Men det verkar vara ganska smärtsamt sätt det också. Amerikanska Outside hade en intressant artikel om det i Januari-nummret. Intressant eftersom upplägget sätter kvalliten i centrum, och det kan man ju funde
Kristin, Crossfit Endurance-typerna anser det. Men det verkar vara ganska smärtsamt sätt det också. Amerikanska Outside hade en intressant artikel om det i Januari-nummret. Intressant eftersom upplägget sätter kvalliten i centrum, och det kan man ju funde
Quote from Funbeat user on 22 January 2013, 22:51Fick de några resultat av sin träning då? (Jag är för trött för att läsa artikeln)
Fick de några resultat av sin träning då? (Jag är för trött för att läsa artikeln)
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 01:44Kristina, det vet ju alla att Etiopierna och Kenyanerna endast kör intervaller och aldrig springer långt...
😉
Kristina, det vet ju alla att Etiopierna och Kenyanerna endast kör intervaller och aldrig springer långt...
😉
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 07:08🙂 Å barfota.
🙂 Å barfota.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 07:11Jag sprang förresten mitt bästa maraton som ett långt intervallpass. Det var brutalt varmt och jag sprang som en tok mellan vätskekontrollerna där jag stannade i skuggan en god stund, drack och duschade innan jag brände av nästa rökare till nästa vätskeko
Jag sprang förresten mitt bästa maraton som ett långt intervallpass. Det var brutalt varmt och jag sprang som en tok mellan vätskekontrollerna där jag stannade i skuggan en god stund, drack och duschade innan jag brände av nästa rökare till nästa vätskeko
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 07:28Framför allt så slipper dom en massa Out of Competitiontester. Det finns bara två WADA-lab i Afrika, Tunis och Bloemfontein.
Framför allt så slipper dom en massa Out of Competitiontester. Det finns bara två WADA-lab i Afrika, Tunis och Bloemfontein.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 07:28Det är sådant här som triggar igång en galning som jag. Formeln försvann, kan inte någon posta den igen.
Det är sådant här som triggar igång en galning som jag. Formeln försvann, kan inte någon posta den igen.
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 08:41Jag hade bilderna/formlerna i Dropbox, men de var plötsligt borttagna. Vet inte riktigt hur det fungerar, men de fanns under "borttagna", så nu är de återställda.
De finns i slutet på första sidan av inlägg
Jag hade bilderna/formlerna i Dropbox, men de var plötsligt borttagna. Vet inte riktigt hur det fungerar, men de fanns under "borttagna", så nu är de återställda.
De finns i slutet på första sidan av inlägg
Quote from Elias Engqvist on 23 January 2013, 08:4121km-intervaller lär vara bra sägs det!
21km-intervaller lär vara bra sägs det!
Quote from Funbeat user on 23 January 2013, 09:12Vi får väl se hur det går för Isabellah i Dubai..
http://www.svt.se/sport/ska-na-nytt-rekord-med-sprintintervaller
Vi får väl se hur det går för Isabellah i Dubai..
http://www.svt.se/sport/ska-na-nytt-rekord-med-sprintintervaller