Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 22:43Jag tänker alltid att "det skulle vara trevligt att ha någon att springa med" men när det kommer till kritan så är det nog med löpningen som med ridningen för mig... Jag har oftast en plan för hur passet ska se ut och har då den andra personen inte lust m
Jag tänker alltid att "det skulle vara trevligt att ha någon att springa med" men när det kommer till kritan så är det nog med löpningen som med ridningen för mig... Jag har oftast en plan för hur passet ska se ut och har då den andra personen inte lust m
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 23:13Ensam, om inte gemensamhetsspringningen kan styras suveränt av mig med avseende på vad, när, hur fort, hur långt. Anpassa sig efter andra = nej tack.
Ensam, om inte gemensamhetsspringningen kan styras suveränt av mig med avseende på vad, när, hur fort, hur långt. Anpassa sig efter andra = nej tack.
Quote from Bjarne Lewin on 26 November 2010, 07:07Jag springer alltid ensam. Mitt liv är så fullt av människor hela tiden och att få den ensamtiden som löpningen ger är bara så värdefullt. Det blir som ett slags meditation tillsammans med naturen.
Jag springer alltid ensam. Mitt liv är så fullt av människor hela tiden och att få den ensamtiden som löpningen ger är bara så värdefullt. Det blir som ett slags meditation tillsammans med naturen.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 07:30För mig är löpning för det mesta en ensam grej. Tycker att en 10km ensam i skogen är helt underbart!
Jag brukar säga att jag är ingen lagspelare (typ fotboll). Men jag gillar (läs älskar!) att tex köra skidor en heldag på fjället med ett gäng kompisar e
För mig är löpning för det mesta en ensam grej. Tycker att en 10km ensam i skogen är helt underbart!
Jag brukar säga att jag är ingen lagspelare (typ fotboll). Men jag gillar (läs älskar!) att tex köra skidor en heldag på fjället med ett gäng kompisar e
Quote from Catharina Brattlin on 26 November 2010, 09:59Kvalitetspassen springer jag alltid med maken (halvmara 1:53) eftersom han är bättre och starkare än vad jag är och därför driver han mig framåt och får mig att prestera mer än jag trodde att jag kunde.
Långpassen drar jag iväg på ensam pga samma anledni
Kvalitetspassen springer jag alltid med maken (halvmara 1:53) eftersom han är bättre och starkare än vad jag är och därför driver han mig framåt och får mig att prestera mer än jag trodde att jag kunde.
Långpassen drar jag iväg på ensam pga samma anledni
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 10:52Alltid ensam. Blir stressad av att springa med andra.
Alltid ensam. Blir stressad av att springa med andra.
Quote from Elias Engqvist on 26 November 2010, 11:43Min karriär har gått från 90% ensam till 80% i grupp. Och de få % jag sprang i "grupp" i början var det oftast ihop med en person. Jag har mer och mer kommit att uppskatta gemenskapen i att springa tillsammans. Långpassen kör jag nog fortf till 100% ensam
Min karriär har gått från 90% ensam till 80% i grupp. Och de få % jag sprang i "grupp" i början var det oftast ihop med en person. Jag har mer och mer kommit att uppskatta gemenskapen i att springa tillsammans. Långpassen kör jag nog fortf till 100% ensam
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 12:01Jag springer oftast ensam i sann Lonesome Runners-anda. Det är egentid för mig när jag får reda ut mina tankar och fokusera bara på mig. 🙂
Jag springer oftast ensam i sann Lonesome Runners-anda. Det är egentid för mig när jag får reda ut mina tankar och fokusera bara på mig. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 12:37Jag springer så många pass det går i grupp/klubbträning. Det är roligt, och tiden efteråt i bastun är också trevlig. Intervaller och långpass passar bra i grupp tycker jag, där försvinner de individuella kraven på hastighet.
Däremot så kör jag nog alltid
Jag springer så många pass det går i grupp/klubbträning. Det är roligt, och tiden efteråt i bastun är också trevlig. Intervaller och långpass passar bra i grupp tycker jag, där försvinner de individuella kraven på hastighet.
Däremot så kör jag nog alltid
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 12:45Det finns säkert någon löparklubb du kan gå med i i orten där du bor. Jag provade det och det är faktiskt väldigt skoj som komplement till den ensamma löparträningen. Dessutom blir man lite sporrad att bli bättre, när åtminstonde jag, kände i början att j
Det finns säkert någon löparklubb du kan gå med i i orten där du bor. Jag provade det och det är faktiskt väldigt skoj som komplement till den ensamma löparträningen. Dessutom blir man lite sporrad att bli bättre, när åtminstonde jag, kände i början att j