Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 18:09Jag kallar mig själv för "tvångssocial". Jag har väldigt svårt att klara av att springa långpass utan sällskap. Det går men det tar emot. Detta är det främsta skälet till att jag tävlingstränar, alltså springer så många ultratävlingar som möjligt under år
Jag kallar mig själv för "tvångssocial". Jag har väldigt svårt att klara av att springa långpass utan sällskap. Det går men det tar emot. Detta är det främsta skälet till att jag tävlingstränar, alltså springer så många ultratävlingar som möjligt under år
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 18:34Jag tycker att jag får mer än nog av det sociala när man träffar alla dom andra marathon-nördarna typ upp till tio gånger per år vid våra olika marathonlopp.
Tränar naturligtvis själv om man nu ska kalla det som jag håller på med som träning...men våran k
Jag tycker att jag får mer än nog av det sociala när man träffar alla dom andra marathon-nördarna typ upp till tio gånger per år vid våra olika marathonlopp.
Tränar naturligtvis själv om man nu ska kalla det som jag håller på med som träning...men våran k
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 20:59Jag springer alla pass ensam, utom de längsta. De är mer av karaktären upptäcktsresa och äventyr, så då blir det grupplöpning med karta och proviant.
Jag springer alla pass ensam, utom de längsta. De är mer av karaktären upptäcktsresa och äventyr, så då blir det grupplöpning med karta och proviant.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 01:47Jag har i stort sätt alltid sprungit ensammen, men på sista tiden har jag börjat köra intervaller med grupp och det är så mycket roligare.
Nu ska jag bara hitta några att springa resten av passen med 🙂
/ Marcus
Jag har i stort sätt alltid sprungit ensammen, men på sista tiden har jag börjat köra intervaller med grupp och det är så mycket roligare.
Nu ska jag bara hitta några att springa resten av passen med 🙂
/ Marcus
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 11:28jag springer alltid ensam,rätt skönt att liksom bara gå in i sig själv och bara mata på...MEN jag har provat att springa i grupp det har ju sina fördelar men det krävs ju lite mer planering,inte bara att dra på sig skorna o pinna iväg...
jag springer alltid ensam,rätt skönt att liksom bara gå in i sig själv och bara mata på...MEN jag har provat att springa i grupp det har ju sina fördelar men det krävs ju lite mer planering,inte bara att dra på sig skorna o pinna iväg...
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 18:18Jag springer oftast ensam. En kväll i veckan träffas vi (varierande antal) på Sumpans ip och springer tillsammans.
Jag tycker det är jättekul att träna tillsammans med andra, långpass i "snacketempo" är mysigt. Prioriterar dock att få in den löpning jag
Jag springer oftast ensam. En kväll i veckan träffas vi (varierande antal) på Sumpans ip och springer tillsammans.
Jag tycker det är jättekul att träna tillsammans med andra, långpass i "snacketempo" är mysigt. Prioriterar dock att få in den löpning jag
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 19:20Jag plockar "russinen ur kakan" och väljer vad som passar mig för dagen. Är med i IF Linnéa och springer så många kvalitetspass jag kan med dom och vad min tid tillåter, springer gärna långpassen i grupp och för tillfället med Running Sweden och deras Mar
Jag plockar "russinen ur kakan" och väljer vad som passar mig för dagen. Är med i IF Linnéa och springer så många kvalitetspass jag kan med dom och vad min tid tillåter, springer gärna långpassen i grupp och för tillfället med Running Sweden och deras Mar
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:28Idag blev det ensamt, mötte kanske en cyklist och en bilist...
Idag blev det ensamt, mötte kanske en cyklist och en bilist...
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 19:15Springer jämt själv. Löptränade i klubb när jag var mindre och visst var det en rolig form av träning. Idag har jag lärt mig att lägga upp träningen anpassad enbart för mig och inte en hel grupp men ett längre långpass hade uppskattats med sällskap. Klubb
Springer jämt själv. Löptränade i klubb när jag var mindre och visst var det en rolig form av träning. Idag har jag lärt mig att lägga upp träningen anpassad enbart för mig och inte en hel grupp men ett längre långpass hade uppskattats med sällskap. Klubb
Quote from Elias Engqvist on 28 November 2010, 21:05Förlåt, lite OT, men jag konstaterar att väldigt många springer själva. Vad är alternativet? Att någon annan springer åt er? 😀
Förlåt, lite OT, men jag konstaterar att väldigt många springer själva. Vad är alternativet? Att någon annan springer åt er? 😀