Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 16:36Det är dumt att köra energisnålt för att det är effektivt.
Det är dumt att köra energisnålt för att det är effektivt.
Quote from Lars Ekegård on 18 May 2009, 17:23Brukar växla sittande och stående rätt ofta, går det riktigt fort på tävling så är valet rätt lätt, sitter man så hänger man inte med. Var inte så många som satt i backen alla varven på SM förra året.
klart är att det går åt mer energi när man står men d
Brukar växla sittande och stående rätt ofta, går det riktigt fort på tävling så är valet rätt lätt, sitter man så hänger man inte med. Var inte så många som satt i backen alla varven på SM förra året.
klart är att det går åt mer energi när man står men d
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 17:31hum..vet inte om jag tror det nödvändigtvis går fortare att stå om man har bra teknik i backen upplver till min förtret att många ställer sig upp i backen...skjuter bak framhjulet.(tack för den) och sen går det långsammare så jag får gå ur ledet ....fast
hum..vet inte om jag tror det nödvändigtvis går fortare att stå om man har bra teknik i backen upplver till min förtret att många ställer sig upp i backen...skjuter bak framhjulet.(tack för den) och sen går det långsammare så jag får gå ur ledet ....fast
Quote from Berit Bengtson on 18 May 2009, 19:15Magnus B beklagade sig:
> upplver till min förtret att många ställer sig upp i backen...
> skjuter bak framhjulet.Om det enbart är framhjulet har du väl inte problem?
Jag har problem med att de framför även skjuter bak bakhjulet, när de ställer sig upp.
Magnus B beklagade sig:
> upplver till min förtret att många ställer sig upp i backen...
> skjuter bak framhjulet.
Om det enbart är framhjulet har du väl inte problem?
Jag har problem med att de framför även skjuter bak bakhjulet, när de ställer sig upp.
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:07LoL
LoL
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:21Att stå i uppförsbackar i början av säsongen är att rekommendera för att vara skonsam mot ryggen!
Att stå i uppförsbackar i början av säsongen är att rekommendera för att vara skonsam mot ryggen!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:26Hur tänker du?
Hur tänker du?
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:28Jag har alltid fått tips om att stå i uppförsbackar tidigt i säsongen, innan ryggen hunnit att vänja sig. Detta hjälper mig alltid, när min rygg är trög och det liksom stummar. =) Kanon!
Jag har alltid fått tips om att stå i uppförsbackar tidigt i säsongen, innan ryggen hunnit att vänja sig. Detta hjälper mig alltid, när min rygg är trög och det liksom stummar. =) Kanon!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:31Jag kan inte följa resonemanget eftersom det är lättare o mer skonsamt för ryggen att sitta o köra rundtramp?!
Jag kan inte följa resonemanget eftersom det är lättare o mer skonsamt för ryggen att sitta o köra rundtramp?!
Quote from Funbeat user on 18 May 2009, 20:36ställer jag mig i en backe med klunga, tappar jag den direkt / eller blir omåkt.. däremot kanske jag kan lyckas trampa ikapp någon om jag ställer mig..
ställer jag mig i en backe med klunga, tappar jag den direkt / eller blir omåkt.. däremot kanske jag kan lyckas trampa ikapp någon om jag ställer mig..