Quote from Elias Engqvist on 6 December 2013, 18:39Jag är chockad över att man bara delar in i dam och herr! Åldern måste givetvis med ( över e viss ålder)
Jag är chockad över att man bara delar in i dam och herr! Åldern måste givetvis med ( över e viss ålder)
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 18:46Ja, alla borde ha en egen klass att bli etta i!
Ja, alla borde ha en egen klass att bli etta i!
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 19:01Jaaaa. Eller åtminstone borde åldern noteras. Tack! 🙂
Jaaaa. Eller åtminstone borde åldern noteras. Tack! 🙂
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 19:08Du kanske kan ta bort Lomma från mig, ser lite löjligt ut
Du kanske kan ta bort Lomma från mig, ser lite löjligt ut
Quote from Funbeat user on 6 December 2013, 19:17är inte så säker på att alla vill ange ålder. eller? 🙂
Har i alla fall uppdaterat listan. Det tar sig... Och Lomma är borta, Fröken Lomma.
http://andersherrmann.se/funbeat-statistik
är inte så säker på att alla vill ange ålder. eller? 🙂
Har i alla fall uppdaterat listan. Det tar sig... Och Lomma är borta, Fröken Lomma.
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 00:40Tackar ! Anders! Mig går det bra om åldern noteras . 🙂
Kanske till alla som vill ? 🙂
Tackar ! Anders! Mig går det bra om åldern noteras . 🙂
Kanske till alla som vill ? 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 08:12Det syns ju i resultatlistor som är googlingsbara så det går ju inte att mörka med. 🙂 Jag är född 1960, går utmärkt att pilla in i resultatlistan. 🙂
Det syns ju i resultatlistor som är googlingsbara så det går ju inte att mörka med. 🙂 Jag är född 1960, går utmärkt att pilla in i resultatlistan. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 09:33Kristina, du har ju sagt du är 25 😉
Kristina, du har ju sagt du är 25 😉
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 11:07Schhhhh, inte avslöja mig! Jag säger 53 för att komma i bättre dager som löpare. Åldershandikapp liksom.
EN fördel med att bli äldre, man har ngt att skylla på när det blir fail på farten. 🙂
Schhhhh, inte avslöja mig! Jag säger 53 för att komma i bättre dager som löpare. Åldershandikapp liksom.
EN fördel med att bli äldre, man har ngt att skylla på när det blir fail på farten. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 12:37Väldigt ambitiöst projekt! Det är alltid kul med siffror 🙂
Väldigt ambitiöst projekt! Det är alltid kul med siffror 🙂