Quote from Elias Engqvist on 7 December 2013, 12:40Nu vill jag inte alls ställa några krav om nån vill göra såna här tabeller jag ville bara förklara (på mitt konstiga sätt) att då man börjar komma över 55 eller så är det inte längre så roligt att jämföra sina tider med 25-åringarnas... Men det blir såkla
Nu vill jag inte alls ställa några krav om nån vill göra såna här tabeller jag ville bara förklara (på mitt konstiga sätt) att då man börjar komma över 55 eller så är det inte längre så roligt att jämföra sina tider med 25-åringarnas... Men det blir såkla
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 12:58Eller så kan man säga att det inte är så kul att jämföra sina tider idag med dom (blygsamma) rekord man (jag) satte på 90-talet...
Eller så kan man säga att det inte är så kul att jämföra sina tider idag med dom (blygsamma) rekord man (jag) satte på 90-talet...
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 13:25Är man intresserad av veteran-statistik så finns det folk på veteranfriidrottarnas facebookgrupp som sammanställer den. Ett hästjobb som jag inte kommer ta på mig 🙂
Men låt oss för del slänga in året när man är född. Ni som redan är med på listan - PM:a
Är man intresserad av veteran-statistik så finns det folk på veteranfriidrottarnas facebookgrupp som sammanställer den. Ett hästjobb som jag inte kommer ta på mig 🙂
Men låt oss för del slänga in året när man är född. Ni som redan är med på listan - PM:a
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 13:52Jag är lika gammal som Kristina 🙂
Jag är lika gammal som Kristina 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 14:28"Nu vill jag inte alls ställa några krav om nån vill göra såna här tabeller jag ville bara förklara (på mitt konstiga sätt) att då man börjar komma över 55 eller så är det inte längre så roligt att jämföra sina tider med 25-åringarnas"
Det är ingen skarp
"Nu vill jag inte alls ställa några krav om nån vill göra såna här tabeller jag ville bara förklara (på mitt konstiga sätt) att då man börjar komma över 55 eller så är det inte längre så roligt att jämföra sina tider med 25-åringarnas"
Det är ingen skarp
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 14:36Man kan ju persa i sin åldersklass, se hur man står sig på t ex veterantävlingar. Då behöver man inte jämföra sig när man var 25 år. Eller så börjar man sent - jag började vid 30 och persar fortfarande en sisådär 7 år senare 🙂
Har uppdaterat listorna me
Man kan ju persa i sin åldersklass, se hur man står sig på t ex veterantävlingar. Då behöver man inte jämföra sig när man var 25 år. Eller så börjar man sent - jag började vid 30 och persar fortfarande en sisådär 7 år senare 🙂
Har uppdaterat listorna me
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 15:08Jag persar fortfarande
Hittar bara till nya distanser så är det inga problem. Ökar ett par mil per år
Nästa år ska jag ta pers på 180km och förhoppningsvis även 246km 🙂
Jag persar fortfarande
Hittar bara till nya distanser så är det inga problem. Ökar ett par mil per år
Nästa år ska jag ta pers på 180km och förhoppningsvis även 246km 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 15:12Visst är det kul? På den "gamla goda puls.se-tiden" så kunde jag ägna timmar åt att kolla i Marcus Anderssons listor (dåvarande flickvän var inte nöjd minns jag). Dags för ngn annan att ge tillbaka tänkte jag 🙂
Visst är det kul? På den "gamla goda puls.se-tiden" så kunde jag ägna timmar åt att kolla i Marcus Anderssons listor (dåvarande flickvän var inte nöjd minns jag). Dags för ngn annan att ge tillbaka tänkte jag 🙂
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 15:47Ja, om man inte tränar så hårt i sina bästa år kan man persa långt upp i åldern. Jag är idag ungefär lika bra på milen som jag var i åldern 25-35. Skillnaden är att jag tränar väsentligt mer nu än då. Och eftersom mitt milpers inte är så imponerande så ha
Ja, om man inte tränar så hårt i sina bästa år kan man persa långt upp i åldern. Jag är idag ungefär lika bra på milen som jag var i åldern 25-35. Skillnaden är att jag tränar väsentligt mer nu än då. Och eftersom mitt milpers inte är så imponerande så ha
Quote from Funbeat user on 7 December 2013, 15:55Jag persar också fortfarande, i alla fall på en del distanser. Började iofs springa i 45-årsåldern. Den som spar hon har, persen kvar. 🙂
Jag persar också fortfarande, i alla fall på en del distanser. Började iofs springa i 45-årsåldern. Den som spar hon har, persen kvar. 🙂