Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 21:18Jag kommer och hejar! Planerat att springa Swiss nästa sommar så detta ligger lite för nära för att vara görbart 😛
Jag kommer och hejar! Planerat att springa Swiss nästa sommar så detta ligger lite för nära för att vara görbart 😛
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 11:54Är det någon som har senaste nytt från Stockholm Ultra? Enligt hemsidan skulle anmälan öppna 1/10.
Är det någon som har senaste nytt från Stockholm Ultra? Enligt hemsidan skulle anmälan öppna 1/10.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:41Inför LL pratade jag med en av deras representanter i deras monitor, och de hade inte fått klartecken från myndigheterna att hålla tävlingen. Innan dess kan de inte göra så mycket. De har fastnat lite i byråkratins kvarnar. Det är inte så att någon sagt "
Inför LL pratade jag med en av deras representanter i deras monitor, och de hade inte fått klartecken från myndigheterna att hålla tävlingen. Innan dess kan de inte göra så mycket. De har fastnat lite i byråkratins kvarnar. Det är inte så att någon sagt "
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 12:52Egentligen tycker jag något är fel att en tävling som aldrig har arrangerats eller ens fått godkänt av myndigheten ska ha SM status.
Egentligen tycker jag något är fel att en tävling som aldrig har arrangerats eller ens fått godkänt av myndigheten ska ha SM status.
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 15:43(t+) Jan-Erik.
Nu är det väl så att SM i marathon går varje år i en viss stad.
SFIF ( Stockholmska Friidrottsförbundet ) huserar där.
Mycket annat också.Sedan har vi just alla regler.
En regel borde vara att de insatta kunde fråga runt. Icke.
Enli
(t+) Jan-Erik.
Nu är det väl så att SM i marathon går varje år i en viss stad.
SFIF ( Stockholmska Friidrottsförbundet ) huserar där.
Mycket annat också.
Sedan har vi just alla regler.
En regel borde vara att de insatta kunde fråga runt. Icke.
Enli
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 19:37Men Janne å K-G dividerar ni inte om två olika saker nu eller är jag åxå ute å åker. SM på 100 km ska väl vad jag förstår hållas i Stockholm Ultra...men inget SM för den halva distansen. Å visst är det ett nytt lopp å hitan å ditan...men det kan ju vara s
Men Janne å K-G dividerar ni inte om två olika saker nu eller är jag åxå ute å åker. SM på 100 km ska väl vad jag förstår hållas i Stockholm Ultra...men inget SM för den halva distansen. Å visst är det ett nytt lopp å hitan å ditan...men det kan ju vara s
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:23Tror inte det Kjell.
Förr när Svenska Marathonsällskapet var dit man sökte sig så hade de flera väldigt bra synpunkter.
En av dessa var att premiera lopp som återkom + sköttes på ett fullgott sätt.Alla nya fick visa vad de dög till.
Minns när jag a
Tror inte det Kjell.
Förr när Svenska Marathonsällskapet var dit man sökte sig så hade de flera väldigt bra synpunkter.
En av dessa var att premiera lopp som återkom + sköttes på ett fullgott sätt.
Alla nya fick visa vad de dög till.
Minns när jag a
Quote from Funbeat user on 4 October 2012, 20:38Var inte med i Januari,men några ggr i kanalmarathon.Mycket trevlig tillställning.
Var inte med i Januari,men några ggr i kanalmarathon.Mycket trevlig tillställning.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 18:02Nästa år är i alla fall Lund framflyttat in i maj 🙂
Nästa år är i alla fall Lund framflyttat in i maj 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 18:08Nu har anmälan öppnat!
Nu har anmälan öppnat!