Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 23:26Nja, det här verkar vara ett lite väl trendkänsligt lopp för att locka mig. På hemmaplan har jag dessutom TEC och SUM att se fram emot nästa år.
Nja, det här verkar vara ett lite väl trendkänsligt lopp för att locka mig. På hemmaplan har jag dessutom TEC och SUM att se fram emot nästa år.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 08:19TEC är den stora festen och ultra partyt i Stockholm. Den får man inte missa. 🙂
SUM är 5mils skognjutningen.
Båda loppen får du för samma pris som detta.
TEC är den stora festen och ultra partyt i Stockholm. Den får man inte missa. 🙂
SUM är 5mils skognjutningen.
Båda loppen får du för samma pris som detta.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 08:30Jättebra, men vi som vill springa Stockholm Ultramarathon och som tycker det ska bli kul kan väl få göra det utan en massa sura kommentarer om loppet i tråden. Skapa en egen "Gnälliga gubbars tråd" eller nått.
Jättebra, men vi som vill springa Stockholm Ultramarathon och som tycker det ska bli kul kan väl få göra det utan en massa sura kommentarer om loppet i tråden. Skapa en egen "Gnälliga gubbars tråd" eller nått.
Quote from Jonny Persson on 1 November 2012, 09:01Faktum är att jag tycker att banan ser jättetrevlig ut och är nästan identisk med min gamla morgonjoggsrunda. Jag blev riktigt sugen när jag läste inbjudan men jag har en känsla av att jag kommer tröttna på den efter 3-4 timmar och då är det minst hälften
Faktum är att jag tycker att banan ser jättetrevlig ut och är nästan identisk med min gamla morgonjoggsrunda. Jag blev riktigt sugen när jag läste inbjudan men jag har en känsla av att jag kommer tröttna på den efter 3-4 timmar och då är det minst hälften
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 09:47Det här är faktiskt en fin och publikvänlig bana. Någon beklagade sig över att den inte går i stan. Den går ju över Djurgårdsbron och folk som bor där i hörnet av Strandvägen-Narvavägen vill nog envist hävda att de bor mitt i stan. Dessutom är det ett tur
Det här är faktiskt en fin och publikvänlig bana. Någon beklagade sig över att den inte går i stan. Den går ju över Djurgårdsbron och folk som bor där i hörnet av Strandvägen-Narvavägen vill nog envist hävda att de bor mitt i stan. Dessutom är det ett tur
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 10:48Så
"Även löpare som inte klarat någon av ovanstående kvalgränser, men som är behöriga att tävla i SM, räknas in i SM-klassen. "
Ska tolkas som om att alla som är anslutna till en klubb får ställa upp i SM?
Så
"Även löpare som inte klarat någon av ovanstående kvalgränser, men som är behöriga att tävla i SM, räknas in i SM-klassen. "
Ska tolkas som om att alla som är anslutna till en klubb får ställa upp i SM?
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 10:54Det brukar vara så, men att det då blir till den normala anmälningsavgiften.
Det brukar vara så, men att det då blir till den normala anmälningsavgiften.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 12:07Visst kan vi göra det Annica, dock trodde jag i min enfald att ett forum var till för att vädra sina åsikter och vända på stenar, väga för och nackdelar, se utanför ramarna. Men det är klart, vi kan också stå och okritiskt tillbedja de högre makterna. Hal
Visst kan vi göra det Annica, dock trodde jag i min enfald att ett forum var till för att vädra sina åsikter och vända på stenar, väga för och nackdelar, se utanför ramarna. Men det är klart, vi kan också stå och okritiskt tillbedja de högre makterna. Hal
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 12:15Vari låg relevansen i att diskussionen snabbt gled över på att handla om hur lysande TEC och SUM är?
Håller man sig till ämnet är det en annan sak.
Vari låg relevansen i att diskussionen snabbt gled över på att handla om hur lysande TEC och SUM är?
Håller man sig till ämnet är det en annan sak.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 13:05En annan fundering ang kvalgränser; visst kan man tycka att 9:50 på 100km är bra mycket lättare än 2:40 på maran?
En annan fundering ang kvalgränser; visst kan man tycka att 9:50 på 100km är bra mycket lättare än 2:40 på maran?