Quote from Jonny Persson on 1 November 2012, 13:09Så är det nog. 2:40 på maran är just kvalgränsen för SM-klassen på Stockholm Marathon och det verkar som om dom tagit den rakt av.
Så är det nog. 2:40 på maran är just kvalgränsen för SM-klassen på Stockholm Marathon och det verkar som om dom tagit den rakt av.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 14:10kanske kommer & heja på er, triathlon säsong då 🙂
kanske kommer & heja på er, triathlon säsong då 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 15:05Jag såg att Lejonbragden (http://lejonbragden.se/) just öppnade sin anmälan. Ett tillfälle för den som vill springa 100 km till en lägre startavgift, eller kanske för att kvala till sig den lägre avgiften i Stockholm Ultra!
Jag såg att Lejonbragden (http://lejonbragden.se/) just öppnade sin anmälan. Ett tillfälle för den som vill springa 100 km till en lägre startavgift, eller kanske för att kvala till sig den lägre avgiften i Stockholm Ultra!
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 19:31Med kontrollmätt landsvägsbana antar jag att banlöpning inte räknas?
Med kontrollmätt landsvägsbana antar jag att banlöpning inte räknas?
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 19:57Sura gubben ger sig inte så lätt 🙂 Här en liten orientering i anmälningsavgifter för olika ultralopp i Stockholmsområdet:
Stockholm Ultra Maraton = 925 kr
Sörmland Ultra Maraton = 350 kr
Täby Extreme Challenge = 600 kr
Lidingö Ultra = 491 krOch förre
Sura gubben ger sig inte så lätt 🙂 Här en liten orientering i anmälningsavgifter för olika ultralopp i Stockholmsområdet:
Stockholm Ultra Maraton = 925 kr
Sörmland Ultra Maraton = 350 kr
Täby Extreme Challenge = 600 kr
Lidingö Ultra = 491 kr
Och förre
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 20:32SUM är SUM
och den nya är STUM
.
SUM är SUM
och den nya är STUM
.
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 21:25Det blir nästan 10 kr per kilometer det. Stockholm Marathon 22 kr/km. Men det är inget mot Urban Trail, de vill ha 40 kr/km för att springa på Stockholms gator. Nåväl, man kan vrida och vända på allt, plötsligt kändes det billigt att köra bil. I slutändan
Det blir nästan 10 kr per kilometer det. Stockholm Marathon 22 kr/km. Men det är inget mot Urban Trail, de vill ha 40 kr/km för att springa på Stockholms gator. Nåväl, man kan vrida och vända på allt, plötsligt kändes det billigt att köra bil. I slutändan
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 21:40Man kan ju se det rent själviskt också:
Stockholm Ultra 100 km: 975 kr + resa 0 kr + hotell 0 kr = 975:-
Skövde 6-timmars: 300 kr + resa 500 + hotell 700 = 1500:-(För oinvigda så är alltså Skövde 6-timmars en helt nödvändig tävling att deltaga i. SU/SM
Man kan ju se det rent själviskt också:
Stockholm Ultra 100 km: 975 kr + resa 0 kr + hotell 0 kr = 975:-
Skövde 6-timmars: 300 kr + resa 500 + hotell 700 = 1500:-
(För oinvigda så är alltså Skövde 6-timmars en helt nödvändig tävling att deltaga i. SU/SM
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 22:13Kenneth, det där var ju en relevant lista dock så det gills inte som surighet 🙂
Tycker nog att Mikael har en poäng, kringkostnaderna (iaf för oss som bor i området) blir inte så höga som de annars skulle ha blivit. Särskilt för mig som prompt ska ha me
Kenneth, det där var ju en relevant lista dock så det gills inte som surighet 🙂
Tycker nog att Mikael har en poäng, kringkostnaderna (iaf för oss som bor i området) blir inte så höga som de annars skulle ha blivit. Särskilt för mig som prompt ska ha me
Quote from Funbeat user on 1 November 2012, 22:24Ja, det är ingen idé att vara tvär i onödan, och Micke har helt klart en poäng.
Ja, det är ingen idé att vara tvär i onödan, och Micke har helt klart en poäng.