Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 20:24Härligt!!Bara att kasta sig på anmälartangenten.Här ska springas(t+)
Härligt!!Bara att kasta sig på anmälartangenten.Här ska springas(t+)
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 21:16Anmäld 🙂
men synd att de la banan utanför stan.
Anmäld 🙂
men synd att de la banan utanför stan.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 21:22Anmäld.
Herre min skapare vad har jag gett mig in på.
Kan förstå att de inte fick spärra av stan i +15 timmar (maxtid 15 h + lite tid före och efter för plock, städ och prepp). Fast jag kan ju inte påstå att det är mitt favoritställe direkt. Senast jag
Anmäld.
Herre min skapare vad har jag gett mig in på.
Kan förstå att de inte fick spärra av stan i +15 timmar (maxtid 15 h + lite tid före och efter för plock, städ och prepp). Fast jag kan ju inte påstå att det är mitt favoritställe direkt. Senast jag
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 21:37Jaha-ja, den banan kom knappast som en överraskning. Jag kan nog varenda asfaltsspricka och potthål i den. Det är i alla fall en naturskön upplevelse. Ett tips (som jag nämnde i en annan tråd) är att ta med en liten skarpladdad Luger och neutralisera vare
Jaha-ja, den banan kom knappast som en överraskning. Jag kan nog varenda asfaltsspricka och potthål i den. Det är i alla fall en naturskön upplevelse. Ett tips (som jag nämnde i en annan tråd) är att ta med en liten skarpladdad Luger och neutralisera vare
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 22:00Inte anmäld och kommer inte att anmäla mig, om jag nu inte springer Lejonbragden och kvalar in som SM deltagare och kan betala 375kr. Då får jag 2st 100km lopp för en kostnad under detta lopps normalpris. Kanske kan köpa ett par skor för de övriga pengarn
Inte anmäld och kommer inte att anmäla mig, om jag nu inte springer Lejonbragden och kvalar in som SM deltagare och kan betala 375kr. Då får jag 2st 100km lopp för en kostnad under detta lopps normalpris. Kanske kan köpa ett par skor för de övriga pengarn
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 22:07Jo, nog känns anmälningsavgiften lite saftig. Kan man inte få välja att bara springa de där 50 - 100 km för 50 kr?
Jo, nog känns anmälningsavgiften lite saftig. Kan man inte få välja att bara springa de där 50 - 100 km för 50 kr?
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 22:18Mm ska maila och fråga 🙂
Om jag springer hemmifrån så blir det ungefär 50km till starten, då har jag ju tagit dom första. Borde gå, och det får man säga 50kr för ett 50km lopp låter bra och billigt.
Till och med billigare än vårt eget SUM.
Mm ska maila och fråga 🙂
Om jag springer hemmifrån så blir det ungefär 50km till starten, då har jag ju tagit dom första. Borde gå, och det får man säga 50kr för ett 50km lopp låter bra och billigt.
Till och med billigare än vårt eget SUM.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 22:26"och som representerar en till SFIF ansluten förening och som är behörig att tävla i SM kan anmäla sig"
....
"Även löpare som inte klarat någon av ovanstående kvalgränser, men som är behöriga att tävla i SM, räknas in i SM-klassen."
Märkligt! Man straf
"och som representerar en till SFIF ansluten förening och som är behörig att tävla i SM kan anmäla sig"
....
"Även löpare som inte klarat någon av ovanstående kvalgränser, men som är behöriga att tävla i SM, räknas in i SM-klassen."
Märkligt! Man straf
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 22:29Klarar man inte av kvalgränsen får man betala fullt pris. Så tolkar jag de orden. Att man måste vara med i en ansluten klubb för att få tävla i SM klassen det är inget nytt. Så är det alltid det är inte mycket att orda om.
Klarar man inte av kvalgränsen får man betala fullt pris. Så tolkar jag de orden. Att man måste vara med i en ansluten klubb för att få tävla i SM klassen det är inget nytt. Så är det alltid det är inte mycket att orda om.
Quote from Funbeat user on 31 October 2012, 22:36Jo - så tolkar jag oxå texten. Antingen är man med på SM på samma villkor eller så är man inte med. Skulle vara som om Frölander betalar 100 kr i startavgift på sim-SM och jag, fast jag inte klart kvaltiden, betalde 300 kr, oxå fick vara med i samma resul
Jo - så tolkar jag oxå texten. Antingen är man med på SM på samma villkor eller så är man inte med. Skulle vara som om Frölander betalar 100 kr i startavgift på sim-SM och jag, fast jag inte klart kvaltiden, betalde 300 kr, oxå fick vara med i samma resul