Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

....fast man får ju förstå att alla våra västsvenska ultralöpare (de är många) gör en annan kalkyl.

Fast om jag inte missminner mig är utbudet för springnödiga bättre på västkusten än härikring?

Är det inte lite kaxigt att påstå att det är den största satsningen på ultra i norden? Vad är det som är så stort, förutom prislappen? Vad gör de som inte de

@Annica: Gissningsvis så kommer organisationen locka en massa (08-or) med argument som: "När du tycker marathon är för kort" eller "Du har sprungit maran - och?" etc. Så med tanke på vilka marknadsförningsresurser de har så torde det bli det största ultra

STUM låter bra. #STUM på twitter då :).

Förövrigt tycker jag banan känns bra, även om det hade varit trevligt om den var lite längre. Betydligt plattare än årets upplaga av SM som slutade på >1000hm.

Den rundan springer jag ofta på luncher och misstänk

Nu håller jag på Djurgården och loppet går där så förkortningen borde väl vara given.
Men då krävs mycken humor. 🙂

För er som vill ha mest valuta för pengarna: http://3100.srichinmoyraces.org/history-3100-mile-race
😉

Aj. Ångaloppet samma dag, det blir aquathlon istället för varvbana helt klart.

Över 450 anmälda nu, c:a fifty-fifty i 50/100km.
2011 var det 37st fullföljande, 2012 52st - så deltagarmässigt verkar det bli succé.

Vad gäller det för regler om elektroniska hjälpmedel?
Är pulsklockor och musikspelare OK på SM?

2011 var de tillåtna.

Tack.