Quote from Guest on 9 November 2011, 07:12Så blir det av då. En vacker tur över nio broar, och vi avverkar sex av de åtta högsta broarna i huvudstaden.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=jbudnujokljvjrlt
För kalenderbitaren, det är alltså Danviksbron, Skansbron, Skanstullbron, Västra Årstabron,
Så blir det av då. En vacker tur över nio broar, och vi avverkar sex av de åtta högsta broarna i huvudstaden.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=jbudnujokljvjrlt
För kalenderbitaren, det är alltså Danviksbron, Skansbron, Skanstullbron, Västra Årstabron,
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 07:22Synd att det krockar med några andra löparr. annars hade det varit en trevlig tur! Om du har lust så lägg gärna till en karta, vore ett trevligt långpass närsom 🙂
Synd att det krockar med några andra löparr. annars hade det varit en trevlig tur! Om du har lust så lägg gärna till en karta, vore ett trevligt långpass närsom 🙂
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 10:01Låter som en fantastisk tur! Är lite av en utsiktsfetishist 😉 så det hade varit perfekt för mig om jag hade bättre kondis och bodde i Sthlm.
Hoppas du/ni får trevlig löpning.
Låter som en fantastisk tur! Är lite av en utsiktsfetishist 😉 så det hade varit perfekt för mig om jag hade bättre kondis och bodde i Sthlm.
Hoppas du/ni får trevlig löpning.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 10:19David, karta finns på GPSies. Följ länken ovan.
David, karta finns på GPSies. Följ länken ovan.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 13:08Meeeeen! Det här hade jag absolut velat vara med på men har medlemsträning med Runday då.
Lagom långt, lagom tidpunkt för start och lagom arrangör.
Meeeeen! Det här hade jag absolut velat vara med på men har medlemsträning med Runday då.
Lagom långt, lagom tidpunkt för start och lagom arrangör.
Quote from Funbeat user on 9 November 2011, 13:10Nu ångrar jag nästan att jag har anmält mig till Tömilen denna dag. Hoppas ni får en fin runda! 🙂
Nu ångrar jag nästan att jag har anmält mig till Tömilen denna dag. Hoppas ni får en fin runda! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 07:40Det är hemskt vad det ordnas mycket roliga pass alla de veckor jag inte kan vara med...
Det är hemskt vad det ordnas mycket roliga pass alla de veckor jag inte kan vara med...
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 08:21kopierar Thomas inlägg rakt av...
17 oxå
kopierar Thomas inlägg rakt av...
17 oxå
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 12:15Fy sjutton.
Fy sjutton.
Quote from Funbeat user on 10 November 2011, 20:00Låter som ett superkul, jag är på!
Låter som ett superkul, jag är på!