Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 08:21Wheee, nu är vi två! 🙂
Wheee, nu är vi två! 🙂
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 08:49Och nu är vi tre.
Peter, nu haltar jag inte längre och det här blir mitt första lite längre pass sedan din hemliga runda i somras, så vi får se hur länge jag är med.
Och nu är vi tre.
Peter, nu haltar jag inte längre och det här blir mitt första lite längre pass sedan din hemliga runda i somras, så vi får se hur länge jag är med.
Quote from Funbeat user on 11 November 2011, 09:46Jag kanske kan lura med mig en intet ont anandes Fredrik och dyka upp. Antingen det här med broarna eller Hammarbybackesmaran. 😀
Vi gjorde en tripp liknande denna förra vintern, fast som vanligt när det gäller oss var det helt oplanerat och råkade bara
Jag kanske kan lura med mig en intet ont anandes Fredrik och dyka upp. Antingen det här med broarna eller Hammarbybackesmaran. 😀
Vi gjorde en tripp liknande denna förra vintern, fast som vanligt när det gäller oss var det helt oplanerat och råkade bara
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 00:41Har just nu en lätt förkylning, men är jag helt frisk till nästa helg så låter det som ett bra pass.
Har just nu en lätt förkylning, men är jag helt frisk till nästa helg så låter det som ett bra pass.
Quote from Funbeat user on 12 November 2011, 21:11Det låter lockande, jag älskar broar! Jag funderar och bestämmer mig senare i veckan. Beror på väder och om min tå känns bra.
Det låter lockande, jag älskar broar! Jag funderar och bestämmer mig senare i veckan. Beror på väder och om min tå känns bra.
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 19:24Klart man är på! Fattas bara annat. Tror jag tar med mig filmkameran denna gång oxå...
Klart man är på! Fattas bara annat. Tror jag tar med mig filmkameran denna gång oxå...
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 21:42Vilken rolig idé. Jag kommer.
Vilken rolig idé. Jag kommer.
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 21:45men va fan måste du lägga din arr på mina jobbhelger
men va fan måste du lägga din arr på mina jobbhelger
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 21:55men va fan måste du lägga din arr när jag ska på bröllop (#) 😉
men va fan måste du lägga din arr när jag ska på bröllop (#) 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2011, 22:50Jag visste väl att det var en dålig idé att lägga det här på en helg. Nästa gång blir det en tisdagseftermiddag 🙂
Jag visste väl att det var en dålig idé att lägga det här på en helg. Nästa gång blir det en tisdagseftermiddag 🙂