Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholms Högsta Broar 19/11
You need to log in to create posts and topics.

Tack till alla som var med idag, tack Peter för dina extremt bra kontakter med SMHI...
Lundbergs Konditori var ett utmärkt stopp. Som sagt, ett pass i min smak.

Tack allihopa. Kan bara hålla med om vädret, det var ju alldeles strålande och sällskapet var också trevligt. Själv kan jag inte riktigt med att äta under gång men vattnet på kondiset smakade bra det med. 😀

Har inte sprungit så här långt sedan februari

Stort tack till alla som dök upp til start idag, vi blev ju ett ganska stort gäng på 16 pers.
Först av allt vill jag be om ursäkt till de löpare som redan efter ett par km märkte att tempot var för högt. Om det är nån tröst så kan jag säga att ni var dom

Nu får jag dåligt samvete för att jag trissade upp tempot. Som försvar får jag väl ändå säga att jag faktiskt sa till att det var okej att be mig stanna eller dra iväg själv om det gick för fort. Jag hade ett års samlat spring i benen så det var lätt att

Tjohej och tack för igår. Här kommer mitt bidrag från gårdagen:

Om ni känner igen tävlingslöparen som intervjuas i uppförsbacken så kan ni väl tipsa honom, likaså dom som körde backträning.

Vi ses den 18 dec

Det var ju inte så illa som befarat det där med filmandet men man kan konstatera att jag verkar besatt av Peters kaka i väskan och konstant undrandes över vilken väg vi ska ta härnäst. 😀

Tack Peter för ett trevligt initiativ och TACK för det fina vädret (H)

Mats, stort tack för filmen, ett roligt minne men alltid lika läskigt att se sej själv på celluoid.
Elin, den där kakan var fan-tas-tisk. Riktigt bra ultrakäk (även om jag tog den i efterhand) med 50% fett, 50% socker och 50% proteiner. Mycket gegga, lite

Och "tävlingslöparen som intervjuas i uppförsbacken" i grön tröja och bakåtkeps är väl Mats Liljegren? Riktigt duktig löpare. Kom in på niondeplats.

Trevlig video med bara lite tråkig storstad.
Massor av grönområden.
Mats Liljegren var på bild.

Mycket trevligt arrangemang.
Ett tips till nästa gång och andra trevliga löpturer runt om i landet:

Dela upp er i fartgrupper från början och ha mellansta