Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholms Högsta Broar 19/11
You need to log in to create posts and topics.

Kul med video (t+)
Då behöver man ju inte vara med själv och bli trött och frusen.
Tack för det. 😉

>Dela upp er i fartgrupper från början
Jag hade innan lovat "lugn fart" och då ska ju alla kunna hänga med. Nu blev det tyvärr inte så

>mellanstationer där alla kan stråla samman
Problem. Jag vet av personlig erfarenhet att när man utsliten kommer ikapp

Fin runda, synd att jag inte hade tid att vara med på hela denna gång.

Det var inte så hesmkt att se sig själv på video som jag fruktade. Men lite förvånad är jag över kroppslutningen - trodde jag hade en mer upprätt löpstil. Här finns det förbättringar

Vilken fin dag vi fick. Behagligt att springa i ultralöpares tempo. Eloge till medlöparen Mats reportagefilm, som jag länkade till på min blogg.
http://www.suneson.se

Emil, jag gör samma reflektion om kroppshållningen. Jag är ett fall för Carema.
Keep on runnin

Kul runda! Och finbesök i mitt Gröndal.

fin video!
blev lite avis när jag såg den... dock hade nog det höga tempot tagit bort min löparglädje... får hänga med en långsammre grupp 🙂

Jag har med spänning följt diskussionen så det var jättekul att kolla på videon. Blir sugen på att följa med om fler tillfällen dyker upp. 🙂

För att inte göra arrangemanget alltför komplicerat med olika grupper och olika banor etc, (vilket iofs låter som en bra idé) så kan ju arrangören publicera sin planerade fart för passet i samband med uppropet. Då kan var och en avgöra huruvida det passar

Bra idé, kul läsning och film. Missa inte ett kommande långpass "mellandagsrea" 27 dec. Som ett kompliment till årets sista långpass;)