Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholms Högsta Broar 19/11
You need to log in to create posts and topics.

Ja en tisdagseftermiddag blir perfekt. Ska vi säga nästa tisdag. Varför bor vi inte i det forna Sovjet då skulle det bara funnits en löpning per dag att välja på. Får väl singla slant om det ska bli Hammarbybacken eller Stockholm över broarna.

Peter! När vi ändå är i Hammarbysjöstad och snurrar, ska vi inte ta en kort omväg förbi Hammarbybackens fot och heja lite på Hammarby Alpin-folket...Det är ju bara några hundra meter fram och tillbaka från banan...

Ja men säg inget till dom andra, det blir en fin överraskning på lördag 🙂

edit: allvarligt, det är en kanonbra idé, vi får uppleva en massa högbroar OCH en onaturlig puckel av byggskrot. Mera höjdmetrar till folket!

Verkligheten har gjort sig påmind :@ Har "något" i kroppen som gjort att träningen legat nere några dagar. Jag hoppas verkligen det försvinner till lördag men det är tyvärr inte givet. Har som oeftergivlig princip att aldrig träna om jag inte känner mig h

Låter som ett pass i min smak, jag är på!

Tån känns bra, vädret ska väl bli bra, så då ska jag vara med!

Vad kul om ni kommer förbi Hammarbybacken. Vi är ett 20-tal Runday-medlemmar som också ska vara där och gasa runt lite melan 11 och 13. Full aktivitet på skrothögen mao. 🙂

Vi blir ju några stycken verkar det som.
Jag hållar tummarna för att Elisabets mynt ska landa rätt och hon kommer med oss och inte springer med "dom där andra".
Och för att Emil blivit av med sin förkylning och att Leif blivit av med det-där-i-kroppen.

V

Gröndal?
Nu tar du väl i. 😉
Det ligger ju ca. 42 mil bort.
Lovar dock att vara hemma och bjuder på det jag har. 🙂

Sitter här i ett ganska grått Puerto Banús och önskar att jag kunde vara i Stockholm och springa med er istället... Kanske tar en en mil eller så på strandpromenaden men det är inte samma sak. Och definitivt inte samma trevliga sällskap. Hoppas ni får det