Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 21:24Grimsta Vällingby
Grimsta Vällingby
Quote from Funbeat user on 22 April 2011, 23:41Några klienter till mig påstår att "suckarnas gång", kulverten mellan Kronobergshäktet och tingsrätten på Scheelegatan är jäkligt jobbigt. De brukar oftast inte springa men de har handklovar och flip-flop (typ fivefinger). De är nästan alltid dopade de sm
Några klienter till mig påstår att "suckarnas gång", kulverten mellan Kronobergshäktet och tingsrätten på Scheelegatan är jäkligt jobbigt. De brukar oftast inte springa men de har handklovar och flip-flop (typ fivefinger). De är nästan alltid dopade de sm
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 00:02Tuffa milen i Ursvik är rätt jobbig, tycker jag iaf. Betydligt värre än gröna milen, som är en promenad i parken i jämförelse - tycker jag.
Tuffa milen i Ursvik är rätt jobbig, tycker jag iaf. Betydligt värre än gröna milen, som är en promenad i parken i jämförelse - tycker jag.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 07:49Vad menar du med "tuffa milen"?
Vad menar du med "tuffa milen"?
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 10:32Ursvik: finns 2 st milspår...en "lätt# och en "tuff".
Ursvik: finns 2 st milspår...en "lätt# och en "tuff".
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 10:42Jag brukar ju springa där. Jag måste då helt missat "tuffa milen". Jag har sprungit 2.5. 2*5 km banor, 10 km och extrembanan(15 km) men då missat tuffa milen. Vad har den för markering och vad sklijer den får extrembanan?
Jag brukar ju springa där. Jag måste då helt missat "tuffa milen". Jag har sprungit 2.5. 2*5 km banor, 10 km och extrembanan(15 km) men då missat tuffa milen. Vad har den för markering och vad sklijer den får extrembanan?
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 10:48@simon Om vi tänker på samma veddestaspår, som kommunen "underhåller", så är det 1885 meter. Nu har kommunen sökt investeringsmedel till 2012-2013 för att rusta upp det för man har inte gjort mycket åt det sedan 2000.
@simon Om vi tänker på samma veddestaspår, som kommunen "underhåller", så är det 1885 meter. Nu har kommunen sökt investeringsmedel till 2012-2013 för att rusta upp det för man har inte gjort mycket åt det sedan 2000.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 11:25Om du öppnar lite långsammare på UE nästa gång och orkar hålla huvudet uppåt och lite till höger direkt efter första vätskekontrollen så ska det uppenbaras för dig... 😉
Men den "milen" är dock lite längre än en mil, c:a 10,75 km, räknat ända från Spårc
Om du öppnar lite långsammare på UE nästa gång och orkar hålla huvudet uppåt och lite till höger direkt efter första vätskekontrollen så ska det uppenbaras för dig... 😉
Men den "milen" är dock lite längre än en mil, c:a 10,75 km, räknat ända från Spårc
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 12:08Alltså - jag har alltid trott att den enda skillnaden på "tuffa" och "vanliga" milen i Ursvik är att man, för att få den tuffa varianten, väljer att ta S:t Pers backe istället för att springa nedanför utefter åkern.
Har jag fel?
Alltså - jag har alltid trott att den enda skillnaden på "tuffa" och "vanliga" milen i Ursvik är att man, för att få den tuffa varianten, väljer att ta S:t Pers backe istället för att springa nedanför utefter åkern.
Har jag fel?
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 12:4315:e varvet på TEC!!
Tycker jag är den jobbigaste milen jag någonsin har sprungit 🙂
15:e varvet på TEC!!
Tycker jag är den jobbigaste milen jag någonsin har sprungit 🙂