Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 22:58Den "tunga milen" finns väl ändå inte med på spårkartan vid starten?
Hur väl är den utmarkerad därefter?
Den "tunga milen" finns väl ändå inte med på spårkartan vid starten?
Hur väl är den utmarkerad därefter?
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 23:03Ja Sven - det där är ju när man valt att springa uppför S:t Pers (det står "tunga milen" på en skylt vid foten av backen också, med pil rakt fram, medan de gröna skyltarna fortsätter nedanför berget) så att man hittar tillbaka på spåret igen.
Ja Sven - det där är ju när man valt att springa uppför S:t Pers (det står "tunga milen" på en skylt vid foten av backen också, med pil rakt fram, medan de gröna skyltarna fortsätter nedanför berget) så att man hittar tillbaka på spåret igen.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 23:08Nej, nej, nej. Gröna milens alternativa sträckning via mördarbacken går rakt fram efter backen där UE går till höger. (Efter cirka 2:30 i videon ovan.)
Nej, nej, nej. Gröna milens alternativa sträckning via mördarbacken går rakt fram efter backen där UE går till höger. (Efter cirka 2:30 i videon ovan.)
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 23:16Kenneth, Tunga Milen följer helt UE-spåret från skylten! Men man måste komma ihåg att den är gammal och ursprungligen gick på original-UE-dragningen, och att det är en bit till tunga mil-starten från Spårcentralen.
Jag gissar (obs: gissar, för detta vet
Kenneth, Tunga Milen följer helt UE-spåret från skylten! Men man måste komma ihåg att den är gammal och ursprungligen gick på original-UE-dragningen, och att det är en bit till tunga mil-starten från Spårcentralen.
Jag gissar (obs: gissar, för detta vet
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 23:21Ok ja då får man den ju "gratis" när man springer extrembanan från dess start. 🙂
Ok ja då får man den ju "gratis" när man springer extrembanan från dess start. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 23:27Jepp, men det händer att jag bara tar just Tunga Milen-delen ibland, som omväxling från "the Green Mile". Man slipper ju mördarbacken, men det är rolig, tung och teknisk löpning ändå så det blir över...
Jepp, men det händer att jag bara tar just Tunga Milen-delen ibland, som omväxling från "the Green Mile". Man slipper ju mördarbacken, men det är rolig, tung och teknisk löpning ändå så det blir över...
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 23:45Men i så fall är det ju typ 3 km till starten av tunga milen 🙂
Det som nu heter Extreme-banan är den gamla kära Maraboubanan. Fast vad som föregick den, det vet jag inte.
Men i så fall är det ju typ 3 km till starten av tunga milen 🙂
Det som nu heter Extreme-banan är den gamla kära Maraboubanan. Fast vad som föregick den, det vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 23 April 2011, 23:51My Bad, Tunga Milen är ju förståss det rätta namnet. Skrev fel på grund av trådtiteln, skyller jag på. 😀
Ja, lite uppvärmning blir det ju till starten men den finns faktiskt och är skyltad och fin. Snorjobbig, tycker jag som har ett lågt löpsteg och som
My Bad, Tunga Milen är ju förståss det rätta namnet. Skrev fel på grund av trådtiteln, skyller jag på. 😀
Ja, lite uppvärmning blir det ju till starten men den finns faktiskt och är skyltad och fin. Snorjobbig, tycker jag som har ett lågt löpsteg och som
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 00:11Från Spårcentralen är det c:a 580 m till Tunga Milen-skylten. Men det gäller att hitta...
Från Spårcentralen är det c:a 580 m till Tunga Milen-skylten. Men det gäller att hitta...
Quote from Funbeat user on 24 April 2011, 00:19Jag hittar aldrig rakaste vägen nånstans, och absolut inte ute i naturen, så för mig är det garanterat längre sträcka 😀
För folk med normalt lokalsinne däremot är jag övertygad om att dina siffror stämmer, det har du säkert stenkoll på 🙂
Jag hittar aldrig rakaste vägen nånstans, och absolut inte ute i naturen, så för mig är det garanterat längre sträcka 😀
För folk med normalt lokalsinne däremot är jag övertygad om att dina siffror stämmer, det har du säkert stenkoll på 🙂