Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStockholms tuffaste milspår
You need to log in to create posts and topics.

Såååå, som en sammanfattning så är "tunga milen" i ursvik numer en del av UE 15 km och alltså inte ett milspår i sig? Ursviks milspår är skyltat med gröna skyltar och är inte tillräckligt tungt för att nå topp 5?

Stryk "numer" så närmar du dig en sanning!

Tunga milen finns där!

1. Dammastakärret (bogesund)
2. Brottbymilen (össeby IP)
3. Ursvik
4. Hellas
5. Gömmaren
6. Skavlöten

Detta är inte den ordningen som är tuffast/värst utan de som är nominerade??

Några fler som jag ska pröva som ni vill nominera?

Det finns en tekniskt svår mil i Ängsjö. Har för mig att den är grönmarkerad. Jag pratar alltså inte om gröngula milen, som är relativt lättsprungen (och bara lite drygt 9 km), utan om en riktig terrängmil, ofta värre än XTreme-banan t o m. Jag har inte s

Ni får väl langa hit lite gift då. 😉 Jag som tycker att jag snurrat runt fram och tillbaka genom alla partier som finns tillgängliga i Ursvik men ändå har jag aldrig sett till någon annan mil än just den vanliga. Men jag får väl spana lite extra nästa gå

Ingår den i en annan bana så känns det i ju inte riktigt som en egen slinga. 🙂

Tog en sväng i Enebybergs milspår i går. Fint spår som inte är helt lätt. Ganska kuperat och backen när det är ungefär 1.5 km kvar är inte att leka med. Inte lika jobbigt som Össeby/Brottby dock.

1. Össeby/Brottby
2. Enebyberg

forts. följer...

Hej. har varit dålig på att skriva här på senaste tiden men en liten skada har satt stopp för mig någon vecka vilket medför att jag jobbat mer. Jag tänkte försöka hinna göra Hellas mil i helgen iaf!!

Känns som om jag är tillbaka nu och kan köra testerna

Kör lite necro på den här gamla tråden.

Sprang Skavlöten och den tuffare än vad jag trodde på förhand. Listan ser i nuläget ut såhär 😀

1. Össeby/Brottby IP (Vallentuna)
2. Skavlöten (Täby)
3. Täby IP (Täby)
4. Enebybergs IP (Täby)
5. Ensta (Täby)

Jag