Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 08:41För garanterad träningsvärk. Bege dig till en sandstrand med mjuk sand, till skillnad från hårt packad. Var barfota. Kör efter uppvärmning i form av lättare jogg diverse löpövningar under en halvtimmes tid. Såsom höga knän, koordinationslopp (korta accele
För garanterad träningsvärk. Bege dig till en sandstrand med mjuk sand, till skillnad från hårt packad. Var barfota. Kör efter uppvärmning i form av lättare jogg diverse löpövningar under en halvtimmes tid. Såsom höga knän, koordinationslopp (korta accele
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 09:45Får köra det där strandprogrammet i Skåne ... backar??? totalhöjd över havet 5 meter känns det som, hemma igen så känns Östgötaslättens löpspår som rena Lidingö 😉
Får köra det där strandprogrammet i Skåne ... backar??? totalhöjd över havet 5 meter känns det som, hemma igen så känns Östgötaslättens löpspår som rena Lidingö 😉
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 10:36Skåne - platt?
Söderåsen:
BILD:www.nationalpark-soderasen.lst.se/pix/Bild2rod.gifBrösarps backar:
BILD:www.pixgallery.com/dbimages/sk/110026801.jpgOch så naturligtvis Ladonia Mountain Trophy: http://www.ladoniamountain.com/
Skåne - platt?
Söderåsen:
BILD:www.nationalpark-soderasen.lst.se/pix/Bild2rod.gif
Brösarps backar:
BILD:www.pixgallery.com/dbimages/sk/110026801.jpg
Och så naturligtvis Ladonia Mountain Trophy: http://www.ladoniamountain.com/
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:06🙂 Visste att den reaktionen skulle komma, jag har sett det mesta av Skåne ...
(H)
men dit jag ska, vilket jag inte preciserade, söder om landsvägen ungefär, där ÄR det platt, man misstänker att en rejäl storm så sköljer havet hela vägen över näset unge
🙂 Visste att den reaktionen skulle komma, jag har sett det mesta av Skåne ...
(H)
men dit jag ska, vilket jag inte preciserade, söder om landsvägen ungefär, där ÄR det platt, man misstänker att en rejäl storm så sköljer havet hela vägen över näset unge
Quote from Bjarne Lewin on 27 June 2008, 11:12jag gissar på falsterbo! Där är det platt, men du behöver ju inte ge hela skåne skulden för det! Jag har bott i skåne i hela mitt lig och ärligt talat så är det få ställen i skåne som är direkt platta. Motorvägsträckan Landskrona - Malmö är platt och näse
jag gissar på falsterbo! Där är det platt, men du behöver ju inte ge hela skåne skulden för det! Jag har bott i skåne i hela mitt lig och ärligt talat så är det få ställen i skåne som är direkt platta. Motorvägsträckan Landskrona - Malmö är platt och näse
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:20Frida; "Och om den här slaggproduktsborttransporten nu är så effektiv, så att du aldrig får träningsvärk längre, hur ska du då nå progression i den delen av träningen om du inte hittar nya vägar att nå nya höjder av "trötthet/träningsvärk/slaggproduktspro
Frida; "Och om den här slaggproduktsborttransporten nu är så effektiv, så att du aldrig får träningsvärk längre, hur ska du då nå progression i den delen av träningen om du inte hittar nya vägar att nå nya höjder av "trötthet/träningsvärk/slaggproduktspro
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:22Ja, okej.. om det ska vara på det viset. Så hær ser det ut dit jag planerar att børja springa. Men det har precis slagit mig att om stigen dit ær 10 km.. ja då blir ju inte løpturen passligt 10 km lång utan snarare mycket lång som i 20 km... (#)
BILD:www
Ja, okej.. om det ska vara på det viset. Så hær ser det ut dit jag planerar att børja springa. Men det har precis slagit mig att om stigen dit ær 10 km.. ja då blir ju inte løpturen passligt 10 km lång utan snarare mycket lång som i 20 km... (#)
BILD:www
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:25Anna-Karin: Är det Örsundsbron som syns på den nedre bilden?
Vad vackert det är i Skåne!
Anna-Karin: Är det Örsundsbron som syns på den nedre bilden?
Vad vackert det är i Skåne!
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2008, 11:32Jädrans, vilken STOR bild! Går det att göra den mindre, Anna-Karin?
Jädrans, vilken STOR bild! Går det att göra den mindre, Anna-Karin?
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:38Calle: Næe, det ær bron mellan Tromsø och Norska fastlandet.
Sylvia: Det kan man sækert. Men jag sitter på biblioteket och har inga verktyg till det. Men snart byter det sækert sida på diskussionen så då behøver du inte titta på den længre.
Calle: Næe, det ær bron mellan Tromsø och Norska fastlandet.
Sylvia: Det kan man sækert. Men jag sitter på biblioteket och har inga verktyg till det. Men snart byter det sækert sida på diskussionen så då behøver du inte titta på den længre.