Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:56Det är väldigt viktigt att du stretcha alla muskelgrupperna och träna 3 dagar i veckan ,jag har träningsvärk iaf
Det är väldigt viktigt att du stretcha alla muskelgrupperna och träna 3 dagar i veckan ,jag har träningsvärk iaf
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:06Men träningvärk kommer väl först dagen efter eller ännu senare?
Jag har grym träningsvärk av grodhoppen jag gjorde i onsdags. Kännde av det lite igår men idag var det nästan grymt.
Men jag gillar faktist också träningsvärken.
Men träningvärk kommer väl först dagen efter eller ännu senare?
Jag har grym träningsvärk av grodhoppen jag gjorde i onsdags. Kännde av det lite igår men idag var det nästan grymt.
Men jag gillar faktist också träningsvärken.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:16Anna-Karin Back ,de har du rätt i ,de kan till och med ta 4 dagar innan man få träningsvärk ,de är olika de där, men får man träningsvärk vet man att man ha tränat rätt
Anna-Karin Back ,de har du rätt i ,de kan till och med ta 4 dagar innan man få träningsvärk ,de är olika de där, men får man träningsvärk vet man att man ha tränat rätt
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:20Kan ni förklara hur ni menar när ni säger att ni gillar träningsvärken? Tycker ni det är skönt?? För mig är det rent outhärdligt!
Kan ni förklara hur ni menar när ni säger att ni gillar träningsvärken? Tycker ni det är skönt?? För mig är det rent outhärdligt!
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:21Ja.. jag tycker det känns som om man hamnat i bekvämlighets-tränings-träsket när man inte får träningsvärk längre.
Ja.. jag tycker det känns som om man hamnat i bekvämlighets-tränings-träsket när man inte får träningsvärk längre.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:33Att träning ger som bäst och är mest effektiv om man blir helt slut, svettig och får träningsvärk är bara en myt! Läs mina ovan!
När du belastat kroppen för en viss typ av belastning så kommer kroppen visa att den blir trött och bygger då upp musklerna f
Att träning ger som bäst och är mest effektiv om man blir helt slut, svettig och får träningsvärk är bara en myt! Läs mina ovan!
När du belastat kroppen för en viss typ av belastning så kommer kroppen visa att den blir trött och bygger då upp musklerna f
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:47Ja, jag gillar att ha (måttlig) träningsvärk. Jag tror det är kopplat till vetskapen om att man tränat. Det är liksom en påminnelse om att man gjort något bra.
Ja, jag gillar att ha (måttlig) träningsvärk. Jag tror det är kopplat till vetskapen om att man tränat. Det är liksom en påminnelse om att man gjort något bra.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:57ingmarie de är precis så jag känner med.
ingmarie de är precis så jag känner med.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 22:01Jag köper att ni tycker ifall man får träningsvärk så vet man att man tränat och det känns bra, men då är det en helt annan sak!
Får man träningsvärk så har man legat på en för hög ansträngningsnivå där kroppen inte längre klarar av att forsla bort alla
Jag köper att ni tycker ifall man får träningsvärk så vet man att man tränat och det känns bra, men då är det en helt annan sak!
Får man träningsvärk så har man legat på en för hög ansträngningsnivå där kroppen inte längre klarar av att forsla bort alla
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 22:02lars jo de är sant ;:9
lars jo de är sant ;:9