Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:39ser helt fantastiskt ut.....lite avundsjuk faktiskt/ Åsa
ser helt fantastiskt ut.....lite avundsjuk faktiskt/ Åsa
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:42Åsa: Jo, det ser fantastiskt ut i verkligheten också. Mycke fjælltoppar åt alla håll. Det komemr att vara så hærligt _om_ jag kommer mig før att ta mig upp. Men det ær inte så fantastiskt kul nær man jæmt måste springa i de backarna.
EDIT: Kanske man sku
Åsa: Jo, det ser fantastiskt ut i verkligheten också. Mycke fjælltoppar åt alla håll. Det komemr att vara så hærligt _om_ jag kommer mig før att ta mig upp. Men det ær inte så fantastiskt kul nær man jæmt måste springa i de backarna.
EDIT: Kanske man sku
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2008, 11:49Jag tittar gärna på bilden A-K, det är inte det. Men jag måste scrolla skärmbilden åt höger för att kunna läsa alla inlägg...(#) *ilandsproblem*
Jag tittar gärna på bilden A-K, det är inte det. Men jag måste scrolla skärmbilden åt höger för att kunna läsa alla inlägg...(#) *ilandsproblem*
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 11:52Aaaah, sorry Sylvia... Det ær inte kul.. men som sagt, byter væl snart sida i diskussionen. 🙂
Aaaah, sorry Sylvia... Det ær inte kul.. men som sagt, byter væl snart sida i diskussionen. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 12:30Sylvia: Du får väl ändra upplösning på skärmen...
Sylvia: Du får väl ändra upplösning på skärmen...
Quote from Catharina Brattlin on 27 June 2008, 12:37Anders, Du pratar med en som har noll datorkoll!! Så jag får väl bemöda mig att scrolla så länge...för DET kan jag! 🙂
Anders, Du pratar med en som har noll datorkoll!! Så jag får väl bemöda mig att scrolla så länge...för DET kan jag! 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 12:58Det finns ett Lofoten Runt på sextio mil som Geir ordnar. Det borde vara något för naturälskare.
Det finns ett Lofoten Runt på sextio mil som Geir ordnar. Det borde vara något för naturälskare.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 13:37David: Jo, jag læste om det och _det_ skulle vara något att delta i det. Verkligen. Men jag har ingen cykel. 🙁 Jobbar hårt med att bli klar med studierna nu så att jag kan børja jobba och køpa en racer, bara så att jag ska kunna delta i lofoten loppet. .
David: Jo, jag læste om det och _det_ skulle vara något att delta i det. Verkligen. Men jag har ingen cykel. 🙁 Jobbar hårt med att bli klar med studierna nu så att jag kan børja jobba och køpa en racer, bara så att jag ska kunna delta i lofoten loppet. .
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 13:43Geir är mannen bakom www.vikingtour.no som verkligen har lyckats med ett fantastiskt etapplopp för både motionärer och tävlingscyklister.
Vi är några här på FB som kört det och andra har pratat om det.
Jag har lite artiklar på velo så sök på vikingtour oc
Geir är mannen bakom http://www.vikingtour.no som verkligen har lyckats med ett fantastiskt etapplopp för både motionärer och tävlingscyklister.
Vi är några här på FB som kört det och andra har pratat om det.
Jag har lite artiklar på velo så sök på vikingtour oc
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:54Tema med variationer: Jag fortsätter här mitt funderande om stelhet/träningsvärk.
I dag har jag varit på bodypump ffg. Körde (på ledarens inrådan) med rätt lätta vikter och det var inte så jobbigt. Jag har inte träningsvärk än utan känner mig bara varm,
Tema med variationer: Jag fortsätter här mitt funderande om stelhet/träningsvärk.
I dag har jag varit på bodypump ffg. Körde (på ledarens inrådan) med rätt lätta vikter och det var inte så jobbigt. Jag har inte träningsvärk än utan känner mig bara varm,