Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSyra i låren
You need to log in to create posts and topics.

Ett troll. Ett messerschmidt-troll.

Magnus. Ett sådant vill nog ha rätt, jag nöjer mig med att andra inte har fel 🙂

"Men så säger jag inte emot allt du skriver, för det är så mycket. Men det finns brister i hur du knyter samma teorierna. Ta med dig det istället för att bli förnärmad."

MF, nu skojar du väl. Först skriver du att jag ska djuploda och nu att jag skriver f

Snart tar jag fram chipsen. Fortsätt posta. #chipstråd

Tack för alla råd. Vikten går inte att göra så mycket åt tyvärr. Det blir backintervaller i vinter på lätta och tunga växlar.

Haha. Det här blir bättre 🙂

Till trådstartaren: Ditt problem är att vikten är för hög i förhållande till den effekt du kan leverera.

Lösning: Bli mer vältränad generellt (uthålligare, mer syreupptagningsförmåga, mer effektivare) och träna på att cykla

Intressant tråd. Har alltid fått för mig att hög kadens så går det mer på konditionen, hjärtat osv och vid låg kadens mer på musklerna om ni förstår vad jag menar. Därav så försöker jag att cykla på hög kadens för att spara lite på benmusklerna. Kanske är

Är det inte helt enkelt så att vid lägre frekvens blir det lite svårre att få bort mjölksyran från benen till resten av kroppen för förbränning?

låter rimligt

Alexander: Det finns en förklaring i det, helt klart. Komplext dock då trådstartaren vill bli bättre uppför vilket innebär att han behöver utveckla mer effekt vilket i princip kräver att involvera fler typ II-fibrer.

Det är en paradox att vi är effektiv