Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:01Åk till Danmark och upplev det själv. Undvik Ritter Classic som lätt blir rodeo.
Åk till Danmark och upplev det själv. Undvik Ritter Classic som lätt blir rodeo.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:11Jag frågade för att jag var nyfiken. Jag har varken råd eller tid att själv åka iväg på några såna. För tillfället understiger min lön mina fasta utgifter, men jag har som tur är lite reserver som jag sparat ihop under hösten.
Jag frågade för att jag var nyfiken. Jag har varken råd eller tid att själv åka iväg på några såna. För tillfället understiger min lön mina fasta utgifter, men jag har som tur är lite reserver som jag sparat ihop under hösten.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:13Det är ordning o reda på motionsloppen eftersom "tävlingssugna" kör tävlingar.
Det är ordning o reda på motionsloppen eftersom "tävlingssugna" kör tävlingar.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:21Ja! eller Själland runt efter mörkrets inbrott. Banpersonal som sitter i korsningen med en fotogenlampa och skriker höjer (höger på svenska) eller venstre! bromsarna skriker från ett okänt antal cyklister som finns där någonstans i mörkret. Sen är det en
Ja! eller Själland runt efter mörkrets inbrott. Banpersonal som sitter i korsningen med en fotogenlampa och skriker höjer (höger på svenska) eller venstre! bromsarna skriker från ett okänt antal cyklister som finns där någonstans i mörkret. Sen är det en
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:28Helt rätt David! att komma sist på en tävling är ingen skam, vilket många tror! Att köra ett motionslopp med en utrustning som lätt platsar i Touren tycker jag bara ser löjligt ut.
Helt rätt David! att komma sist på en tävling är ingen skam, vilket många tror! Att köra ett motionslopp med en utrustning som lätt platsar i Touren tycker jag bara ser löjligt ut.
Quote from Lena O on 2 February 2011, 21:42Tävlingssugen åker tävlingar i andra länder.
Enligt dem flesta här leka tävlingssugna på motionslopp.
Svaret från SCF? Alla måste ha licens (läs mellan raderna - vi vill åt deras pengar)Licenserade cyklister minska år efter år.
SCF gör inget konkret åt
Tävlingssugen åker tävlingar i andra länder.
Enligt dem flesta här leka tävlingssugna på motionslopp.
Svaret från SCF? Alla måste ha licens (läs mellan raderna - vi vill åt deras pengar)
Licenserade cyklister minska år efter år.
SCF gör inget konkret åt
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:54Jag tror att du har missat en del av vad som är tanken med tävlingar.
Någon vinner och någon annan är sist. Det verkar du inte klara av eftersom du har startat på endast en tävling.Tror du på fullt allvar att din analys av SCF:s intentioner är korrekt?
Jag tror att du har missat en del av vad som är tanken med tävlingar.
Någon vinner och någon annan är sist. Det verkar du inte klara av eftersom du har startat på endast en tävling.
Tror du på fullt allvar att din analys av SCF:s intentioner är korrekt?
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 21:55Tommy, jag anser att VR är tokdyrt också, och lär aldrig cykla det heller, oavsett inkomst.
Tommy, jag anser att VR är tokdyrt också, och lär aldrig cykla det heller, oavsett inkomst.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:03Rätt Rasmus jag slutade cykla VR när det låg en Dominoask i startkuvertet.
Rätt Rasmus jag slutade cykla VR när det låg en Dominoask i startkuvertet.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:05Från det ena till det andra! Hedman var dopad som målvakt. Ganska tyst om det eller hur. Tänk om han varit cyklist...
Från det ena till det andra! Hedman var dopad som målvakt. Ganska tyst om det eller hur. Tänk om han varit cyklist...