Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykeltävlingslicens
You need to log in to create posts and topics.

http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=938958
Konstig att inte någon från de nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp har haft några åsikter i frågan.
De är kanske chockade över dopingavslöjandet?

"Målvakt" har fått en ny betydelse och ansikte!

Snarare Stolpskott.

Sånt man råkar ut för i hotellkorridoren på Stadt vid midnatt?

David: SCF och dig och många andra som tävla har missat det som är tanken med motion. Ni klanka ner på det, ni spy galla över det, ni vill tydligen inte har det med i verksamheten:
Det har visats klart och tydligt då 80,000 i föreslagen budget förslag vi

>David: SCF och dig och många andra som tävla har missat det som är tanken med motion. Ni klanka ner på det, ni spy galla över det, ni vill tydligen inte har det med i verksamheten

Du verkar fortfarande inte förstå att tävla gör man på tävlingar. Vill ma

David: Hela mig är fantastisk! Acceptera det bara.

>Du verkar fortfarande inte förstå att tävla gör man på tävlingar. Vill man köra för motions skull så gör då det.
Jag tävla inte, vill inte tävla, varför ska jag då tvingas att ha en licens på motionslop

Haha. Du missade nog att lyssna i arbetsgrupperna. Det är där som åsikterna kan förankras.
Inte i en aula med ett antal pratglada som pratar i mun på varandra.
Du o Garry pratar gärna och ofta men är det någon som uppfattar ert budskap?

@Magnus Svensson
- Ang att de fyra största klubbarna bara har fyra röster. Så här har det varit, ju fler licensierade åkare klubben har desto fler röster har du på förbundsmötet.

Gazzah.. en sak till som du behöver.. En Kram 😀

Mitt Budskap är ganska enkelt David. Har förankrat det hos många på de möten och konstigt nog fått endast instämmande nickar.
bl.a sänk priset på licens och licens till alla med klubbtillhörighet.
i medlemsavgiften på 500:- går 250:- till klubben, 250:-