Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:10http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=938958
Konstig att inte någon från de nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp har haft några åsikter i frågan.
De är kanske chockade över dopingavslöjandet?
http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=938958
Konstig att inte någon från de nackade hönornas schackspel på gröna sidan upp har haft några åsikter i frågan.
De är kanske chockade över dopingavslöjandet?
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:23"Målvakt" har fått en ny betydelse och ansikte!
"Målvakt" har fått en ny betydelse och ansikte!
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:33Snarare Stolpskott.
Snarare Stolpskott.
Quote from Funbeat user on 2 February 2011, 22:36Sånt man råkar ut för i hotellkorridoren på Stadt vid midnatt?
Sånt man råkar ut för i hotellkorridoren på Stadt vid midnatt?
Quote from Lena O on 2 February 2011, 23:01David: SCF och dig och många andra som tävla har missat det som är tanken med motion. Ni klanka ner på det, ni spy galla över det, ni vill tydligen inte har det med i verksamheten:
Det har visats klart och tydligt då 80,000 i föreslagen budget förslag vi
David: SCF och dig och många andra som tävla har missat det som är tanken med motion. Ni klanka ner på det, ni spy galla över det, ni vill tydligen inte har det med i verksamheten:
Det har visats klart och tydligt då 80,000 i föreslagen budget förslag vi
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 06:08>David: SCF och dig och många andra som tävla har missat det som är tanken med motion. Ni klanka ner på det, ni spy galla över det, ni vill tydligen inte har det med i verksamheten
Du verkar fortfarande inte förstå att tävla gör man på tävlingar. Vill ma
>David: SCF och dig och många andra som tävla har missat det som är tanken med motion. Ni klanka ner på det, ni spy galla över det, ni vill tydligen inte har det med i verksamheten
Du verkar fortfarande inte förstå att tävla gör man på tävlingar. Vill ma
Quote from Lena O on 3 February 2011, 07:35David: Hela mig är fantastisk! Acceptera det bara.
>Du verkar fortfarande inte förstå att tävla gör man på tävlingar. Vill man köra för motions skull så gör då det.
Jag tävla inte, vill inte tävla, varför ska jag då tvingas att ha en licens på motionslop
David: Hela mig är fantastisk! Acceptera det bara.
>Du verkar fortfarande inte förstå att tävla gör man på tävlingar. Vill man köra för motions skull så gör då det.
Jag tävla inte, vill inte tävla, varför ska jag då tvingas att ha en licens på motionslop
Quote from Funbeat user on 3 February 2011, 08:15Haha. Du missade nog att lyssna i arbetsgrupperna. Det är där som åsikterna kan förankras.
Inte i en aula med ett antal pratglada som pratar i mun på varandra.
Du o Garry pratar gärna och ofta men är det någon som uppfattar ert budskap?
Haha. Du missade nog att lyssna i arbetsgrupperna. Det är där som åsikterna kan förankras.
Inte i en aula med ett antal pratglada som pratar i mun på varandra.
Du o Garry pratar gärna och ofta men är det någon som uppfattar ert budskap?
Quote from Emma Sjöberg on 3 February 2011, 09:10@Magnus Svensson
- Ang att de fyra största klubbarna bara har fyra röster. Så här har det varit, ju fler licensierade åkare klubben har desto fler röster har du på förbundsmötet.Gazzah.. en sak till som du behöver.. En Kram 😀
@Magnus Svensson
- Ang att de fyra största klubbarna bara har fyra röster. Så här har det varit, ju fler licensierade åkare klubben har desto fler röster har du på förbundsmötet.
Gazzah.. en sak till som du behöver.. En Kram 😀
Quote from Lena O on 3 February 2011, 09:16Mitt Budskap är ganska enkelt David. Har förankrat det hos många på de möten och konstigt nog fått endast instämmande nickar.
bl.a sänk priset på licens och licens till alla med klubbtillhörighet.
i medlemsavgiften på 500:- går 250:- till klubben, 250:-
Mitt Budskap är ganska enkelt David. Har förankrat det hos många på de möten och konstigt nog fått endast instämmande nickar.
bl.a sänk priset på licens och licens till alla med klubbtillhörighet.
i medlemsavgiften på 500:- går 250:- till klubben, 250:-