Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 21:23"Det är tyvärr väldigt många pendlare i Stockholm som tar tiden och sedan gör vad som helst för att slå den nästa gång"
Mja, det vette tusan om jag tror ett skvatt på.
"Det är tyvärr väldigt många pendlare i Stockholm som tar tiden och sedan gör vad som helst för att slå den nästa gång"
Mja, det vette tusan om jag tror ett skvatt på.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 21:23Jag tror nog att invånarna slår de slappa o dekadenta i Tjabostan med hästlängder. Det skumma är att de ändå inte yrar ut på cykelbanan om de inte färdas med cykel.
Jag tror nog att invånarna slår de slappa o dekadenta i Tjabostan med hästlängder. Det skumma är att de ändå inte yrar ut på cykelbanan om de inte färdas med cykel.
Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2011, 21:23Kan bero på att i Sverige, så sitter de högskoleutbildade poliserna i receptioner, i telefonväxlar och städar toaletter. Ingen har tid att beivra brott.
http://www.dn.se/ledare/huvudledare/stoppa-sonderfallet
Kan bero på att i Sverige, så sitter de högskoleutbildade poliserna i receptioner, i telefonväxlar och städar toaletter. Ingen har tid att beivra brott.
http://www.dn.se/ledare/huvudledare/stoppa-sonderfallet
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 21:26Det beror på att polisen har livstidstjänster och blir omplacerade till kontorstjänst när de inte klarar hälso/fysiktesterna.
Helt sjukt system med 1/3 poliser som inte är i tjänst på grund av kurser, ledighet, semester, sjukskrivning, färäldraledighet.
Det beror på att polisen har livstidstjänster och blir omplacerade till kontorstjänst när de inte klarar hälso/fysiktesterna.
Helt sjukt system med 1/3 poliser som inte är i tjänst på grund av kurser, ledighet, semester, sjukskrivning, färäldraledighet.
Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2011, 21:30XPZdavidCX: "Det beror på att polisen har livstidstjänster och blir omplacerade till kontorstjänst när de inte klarar hälso/fysiktesterna. "
Verkar som 90% av poliserna har kontorstjänster numera... iaf är det den mest cheftätaste myndigheten.
XPZdavidCX: "Det beror på att polisen har livstidstjänster och blir omplacerade till kontorstjänst när de inte klarar hälso/fysiktesterna. "
Verkar som 90% av poliserna har kontorstjänster numera... iaf är det den mest cheftätaste myndigheten.
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 21:34Bruse, ånyo ett exempel på ditt dåliga omdöme. Du har i annan tråd visat din homofobi. Gillar inte.
Bruse, ånyo ett exempel på ditt dåliga omdöme. Du har i annan tråd visat din homofobi. Gillar inte.
Quote from ellen olsson on 24 September 2011, 21:34Fredrik: Det skulle inte förvåna mig om det är så. Jag känner mig säkrare i en tävlingsklunga än när jag pendlar till och från jobbet.
Fredrik: Det skulle inte förvåna mig om det är så. Jag känner mig säkrare i en tävlingsklunga än när jag pendlar till och från jobbet.
Quote from Rasmus Olsson on 24 September 2011, 21:37Anders: jag homofob? Hahaha vad får du allt ifrån? Jag tror du behöver en kram från mig. Är du snäll får du en blöt puss.
Idag tänker jag inte polisanmäla dig för förtal och ärekränkning, men imorrn kanske jag inte är lika ödmjuk.
Du har inte ens en bil
Anders: jag homofob? Hahaha vad får du allt ifrån? Jag tror du behöver en kram från mig. Är du snäll får du en blöt puss.
Idag tänker jag inte polisanmäla dig för förtal och ärekränkning, men imorrn kanske jag inte är lika ödmjuk.
Du har inte ens en bil
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 22:09För att återvända: Brukar göra det hemliga tecknet (varna för hinder) när jag märker att jag har någon bakom med koll (dvs cyklar i cykelkläder med god fart och bra uppsikt). Märker att en del andra cyklister gör likadant, trevlig gest.
För att återvända: Brukar göra det hemliga tecknet (varna för hinder) när jag märker att jag har någon bakom med koll (dvs cyklar i cykelkläder med god fart och bra uppsikt). Märker att en del andra cyklister gör likadant, trevlig gest.
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 22:35Noterade att vissa hakade upp sig på att tecknet kallades hemligt.
Jag tror att "hemlig" kan tolkas på olika sätt. Jag tolkar det som om någon skulle säga att en knapp här på FB är lite hemligt, dvs i betydelsen att den är diskret/diffus/anonym.
Alternati
Noterade att vissa hakade upp sig på att tecknet kallades hemligt.
Jag tror att "hemlig" kan tolkas på olika sätt. Jag tolkar det som om någon skulle säga att en knapp här på FB är lite hemligt, dvs i betydelsen att den är diskret/diffus/anonym.
Alternati