Quote from Funbeat user on 3 June 2008, 22:16alltid david (H)
pulsen e änna olika för alla så du får lov att hitta den egen puls och jämföra den med digsjälv så blir det bäst, körba
alltid david (H)
pulsen e änna olika för alla så du får lov att hitta den egen puls och jämföra den med digsjälv så blir det bäst, körba
Quote from Elias Engqvist on 4 June 2008, 00:20Josefin: Vi kanske kan sammanfatta så här: Din fråga går inte att svara på för att pulsen är individuell - och du måste veta din maxpuls eller kanske helst din lactattröskel för att kunna räkna ut ung. vad som är rimligt. Men även då är det individuellt h
Josefin: Vi kanske kan sammanfatta så här: Din fråga går inte att svara på för att pulsen är individuell - och du måste veta din maxpuls eller kanske helst din lactattröskel för att kunna räkna ut ung. vad som är rimligt. Men även då är det individuellt h
Quote from Camilla Höög on 4 June 2008, 08:00På tävling ligger jag oftast alldeles för högt och det är lätt att dras med i för snabbt tempo. Du får prova dig fram till vad som gäller för dig. Bland annat: Vilken högsta puls kan du hålla kontinuerligt utan att ta slut (för snabbt)?
På tävling ligger jag oftast alldeles för högt och det är lätt att dras med i för snabbt tempo. Du får prova dig fram till vad som gäller för dig. Bland annat: Vilken högsta puls kan du hålla kontinuerligt utan att ta slut (för snabbt)?
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 08:11Roade mig med att konsultera Jack Daniels i frågan - och man kan dra en del slutsatser från hans tabeller om VO2max och puls. Han förknippar VO2max-fart med den fart man kan hålla i 11 minuter och så går han nedåt därifrån - springer du 5k på 12:38 (som B
Roade mig med att konsultera Jack Daniels i frågan - och man kan dra en del slutsatser från hans tabeller om VO2max och puls. Han förknippar VO2max-fart med den fart man kan hålla i 11 minuter och så går han nedåt därifrån - springer du 5k på 12:38 (som B
Quote from ellen olsson on 4 June 2008, 08:35Robert: Vad är det för lopp på fredag?
Robert: Vad är det för lopp på fredag?
Quote from Fredric Lagerström on 4 June 2008, 08:40Friskusloppet i Varberg. Kolla Roberts Kalender vettja 😉
Friskusloppet i Varberg. Kolla Roberts Kalender vettja 😉
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 09:47konsultera Jack Daniels?
BILD:http://www.heschent.com/Spam82907.jpg
konsultera Jack Daniels?
BILD:http://www.heschent.com/Spam82907.jpg
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 10:01En riktig pulshöjare 🙂
En riktig pulshöjare 🙂
Quote from Funbeat user on 4 June 2008, 13:53Ser vältränad ut. . .
Ser vältränad ut. . .