Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 17:56Ang Innov-8: jag köpte mina på RS och har alltid fått nya snoddar gratis när de gått sönder. Vissa skor har spår i sulan där man kan lägga/dra snoddarna. Där är det skyddade. T.ex. Nike Pegasus GTX
Ang Innov-8: jag köpte mina på RS och har alltid fått nya snoddar gratis när de gått sönder. Vissa skor har spår i sulan där man kan lägga/dra snoddarna. Där är det skyddade. T.ex. Nike Pegasus GTX
Quote from Mari Johansson on 19 March 2011, 18:15Jag har bytt snoddar Bernt. Men det håller ändå inte särskilt länge 🙁 Och jag försökte lirka ner dom i ett mönsterspår i mina ASICS. Fast det höll inte i längde. Men när dom var hela och funkade var jag mycket nöjd med dom 🙂
Jag har bytt snoddar Bernt. Men det håller ändå inte särskilt länge 🙁 Och jag försökte lirka ner dom i ett mönsterspår i mina ASICS. Fast det höll inte i längde. Men när dom var hela och funkade var jag mycket nöjd med dom 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 18:32Men läs mitt inlägg ovan.
Köp kardborrband och sätt dit. Svårare än så är det inte.
Det finn inget som jag köper, som jag inte kan förbättra 🙂
Men läs mitt inlägg ovan.
Köp kardborrband och sätt dit. Svårare än så är det inte.
Det finn inget som jag köper, som jag inte kan förbättra 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 21:55Har ingen aning om vad det är ni pratar om- och gissar att det är något jag kommer komma på att jag behöver- när det är för sent?
Har ingen aning om vad det är ni pratar om- och gissar att det är något jag kommer komma på att jag behöver- när det är för sent?
Quote from Funbeat user on 19 March 2011, 22:14Gaiters = damasker. Se mina länkar här ovan så ser du hur de ser ut. Jag har sprungit lopp där skor har försvunnit (japp, fot+sko ner i gyttjehål på banan, fot upp igen) och klarat mig bra utan gaiters.
I förrfjol var det rätt grisigt på delar av TEC-ban
Gaiters = damasker. Se mina länkar här ovan så ser du hur de ser ut. Jag har sprungit lopp där skor har försvunnit (japp, fot+sko ner i gyttjehål på banan, fot upp igen) och klarat mig bra utan gaiters.
I förrfjol var det rätt grisigt på delar av TEC-ban
Quote from Jonny Persson on 20 March 2011, 11:04Gaiters är inget du behöver.
Gaiters är inget du behöver.
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 14:50Kan vi gå vidare och tala om andra delar av TEC än just gaiters? 🙂
Någon mer än jag som vill tänka högt. Hur ni resonerar kring nedtrappning, mat, fart, pacer mm?
Kan vi gå vidare och tala om andra delar av TEC än just gaiters? 🙂
Någon mer än jag som vill tänka högt. Hur ni resonerar kring nedtrappning, mat, fart, pacer mm?
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 15:05Now we´re talking!
Blev inspirerad av Mikael F´s upplägg i Espo.Mitt upplägg blir utifrån att jag vill klara 24h gränsen så jag siktar på 22h för att ha lite marginal.
Just nu brottas jag med tanken på hur jag ska kunna få en genomtänkt planering att
Now we´re talking!
Blev inspirerad av Mikael F´s upplägg i Espo.
Mitt upplägg blir utifrån att jag vill klara 24h gränsen så jag siktar på 22h för att ha lite marginal.
Just nu brottas jag med tanken på hur jag ska kunna få en genomtänkt planering att
Quote from Funbeat user on 20 March 2011, 15:11Jag har lyckats få tag på 3 pacers som kommer följa mig från 22.00 - målgång. Den förste är en helt orutinerad långlöpare, vilket kan oroa mig lite. Har tänkt att formalisera förhållningsreglerna och själva målet med hans närvaro in i minsta detalj för at
Jag har lyckats få tag på 3 pacers som kommer följa mig från 22.00 - målgång. Den förste är en helt orutinerad långlöpare, vilket kan oroa mig lite. Har tänkt att formalisera förhållningsreglerna och själva målet med hans närvaro in i minsta detalj för at
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 06:20Man MÅSTE inte ha gaiters, men det är grymt skönt att slippa allt bös (skräp) som man kan samla på sig i skorna. Jag får alltid ned grus, barr och annat när jag springer, så jag gillar gaiters. Dessutom håller de fötterna lite torrare när det är blött, sa
Man MÅSTE inte ha gaiters, men det är grymt skönt att slippa allt bös (skräp) som man kan samla på sig i skorna. Jag får alltid ned grus, barr och annat när jag springer, så jag gillar gaiters. Dessutom håller de fötterna lite torrare när det är blött, sa