Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ang Innov-8: jag köpte mina på RS och har alltid fått nya snoddar gratis när de gått sönder. Vissa skor har spår i sulan där man kan lägga/dra snoddarna. Där är det skyddade. T.ex. Nike Pegasus GTX

Jag har bytt snoddar Bernt. Men det håller ändå inte särskilt länge 🙁 Och jag försökte lirka ner dom i ett mönsterspår i mina ASICS. Fast det höll inte i längde. Men när dom var hela och funkade var jag mycket nöjd med dom 🙂

Men läs mitt inlägg ovan.
Köp kardborrband och sätt dit. Svårare än så är det inte.
Det finn inget som jag köper, som jag inte kan förbättra 🙂

Har ingen aning om vad det är ni pratar om- och gissar att det är något jag kommer komma på att jag behöver- när det är för sent?

Gaiters = damasker. Se mina länkar här ovan så ser du hur de ser ut. Jag har sprungit lopp där skor har försvunnit (japp, fot+sko ner i gyttjehål på banan, fot upp igen) och klarat mig bra utan gaiters.
I förrfjol var det rätt grisigt på delar av TEC-ban

Gaiters är inget du behöver.

Kan vi gå vidare och tala om andra delar av TEC än just gaiters? 🙂

Någon mer än jag som vill tänka högt. Hur ni resonerar kring nedtrappning, mat, fart, pacer mm?

Now we´re talking!
Blev inspirerad av Mikael F´s upplägg i Espo.

Mitt upplägg blir utifrån att jag vill klara 24h gränsen så jag siktar på 22h för att ha lite marginal.

Just nu brottas jag med tanken på hur jag ska kunna få en genomtänkt planering att

Jag har lyckats få tag på 3 pacers som kommer följa mig från 22.00 - målgång. Den förste är en helt orutinerad långlöpare, vilket kan oroa mig lite. Har tänkt att formalisera förhållningsreglerna och själva målet med hans närvaro in i minsta detalj för at

Man MÅSTE inte ha gaiters, men det är grymt skönt att slippa allt bös (skräp) som man kan samla på sig i skorna. Jag får alltid ned grus, barr och annat när jag springer, så jag gillar gaiters. Dessutom håller de fötterna lite torrare när det är blött, sa