Quote from Mari Johansson on 21 March 2011, 06:49vad gäller gaiters så tror jag nog på en användning, trots att jag är en rookie 🙂 Jag har också lyckats värva en pacer, men bara under två timmar. Bättre än noll i alla fall 🙂
vad gäller gaiters så tror jag nog på en användning, trots att jag är en rookie 🙂 Jag har också lyckats värva en pacer, men bara under två timmar. Bättre än noll i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 09:37Skräp i skorna får man som oavsett vilken nivå man springer på. Finns det skräp på marken så hamnar det förr eller senare i skorna.
Skräp i skorna får man som oavsett vilken nivå man springer på. Finns det skräp på marken så hamnar det förr eller senare i skorna.
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 16:29Fast skräp i skorna kommer störa en del mycket längre än några andra. 🙂
Fast skräp i skorna kommer störa en del mycket längre än några andra. 🙂
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 16:29Mig tänkte jag ca 6 timmar max! 🙂 hur är underlaget om man jmförm Tex Ursvik?
Mig tänkte jag ca 6 timmar max! 🙂 hur är underlaget om man jmförm Tex Ursvik?
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 16:30>>>Christer Tinnerholm: Min taktik förra året var att i uppförsbacken strax innan Skavlöten (heter det så?) gick jag och passade på att dricka och äta något. På det viset delade jag upp det långa varvet (ca 10 km) i två delar.
Senare på natten ordade även
>>>Christer Tinnerholm: Min taktik förra året var att i uppförsbacken strax innan Skavlöten (heter det så?) gick jag och passade på att dricka och äta något. På det viset delade jag upp det långa varvet (ca 10 km) i två delar.
Senare på natten ordade även
Quote from Jonny Persson on 21 March 2011, 16:38Underlaget är bitvis hemskt för tillfället. Så här såg det ut för några dagar sen nere vid sjön.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=acafe0d13c704b6bb7a9959368e5c985.jpg&Size=
Underlaget är bitvis hemskt för tillfället. Så här såg det ut för några dagar sen nere vid sjön.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=acafe0d13c704b6bb7a9959368e5c985.jpg&Size=
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 16:54Tjusig bild.
Mina Adidas GoreTex-skor är vadderade runt ankeln så de släpper inte in något skräp alls. Funkar utan damasker alltså. Jag "sprang" mina sista 4 varv förra året i dem - torrskodd.
Det här året kommer jag att som förberedelsetaktik addera re
Tjusig bild.
Mina Adidas GoreTex-skor är vadderade runt ankeln så de släpper inte in något skräp alls. Funkar utan damasker alltså. Jag "sprang" mina sista 4 varv förra året i dem - torrskodd.
Det här året kommer jag att som förberedelsetaktik addera re
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 20:19Isen på bilden som Mackan visar har minskat i omfattning. Men helt klart så finns det besvärliga partier på banan just nu. Det är 19 dagar kvar till loppet och vårat mål är som vanligt att TEC-löparna skall kunna springa avslappnat på banan dvs inte behöv
Isen på bilden som Mackan visar har minskat i omfattning. Men helt klart så finns det besvärliga partier på banan just nu. Det är 19 dagar kvar till loppet och vårat mål är som vanligt att TEC-löparna skall kunna springa avslappnat på banan dvs inte behöv
Quote from Funbeat user on 21 March 2011, 20:34"...och det står 2-2 i första halvlek i matchen mellan Kung Bore och Jan Söderkvist. Följ den spännade rapporteringen här på Funbeat"
"...och det står 2-2 i första halvlek i matchen mellan Kung Bore och Jan Söderkvist. Följ den spännade rapporteringen här på Funbeat"
Quote from Mari Johansson on 21 March 2011, 20:34Spännande det här. För en gångs skull börjar jag känna att det pirrar i magen inför en tävling. Himla kul att få känna den känslan igen. 🙂
Följer spänt alla lägesrapporter...
Spännande det här. För en gångs skull börjar jag känna att det pirrar i magen inför en tävling. Himla kul att få känna den känslan igen. 🙂
Följer spänt alla lägesrapporter...