Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:10Tack för svaren! Jag hoppas att MP Andersson har överseende med min trådkapning.
Du behöver inte be om ursäkt Leif, jag vet om att mina resultat inte är så bra. Jag tycker jag har disponerat loppen bra. 2008 gick jag ut lugnt och kunde göra en negativ
Tack för svaren! Jag hoppas att MP Andersson har överseende med min trådkapning.
Du behöver inte be om ursäkt Leif, jag vet om att mina resultat inte är så bra. Jag tycker jag har disponerat loppen bra. 2008 gick jag ut lugnt och kunde göra en negativ
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:17Lars, jag sa att din halvmaratid är dålig om jag jämför den med dina tider på 3km och 5km.
5x1000m @ 4:09/km är ju ett pass som jag skulle kunna göra. Och jag var besviken när jag nu gjorde 1:36:57 på halvmarathon. Jag får inte till halvan på 1.50 med d
Lars, jag sa att din halvmaratid är dålig om jag jämför den med dina tider på 3km och 5km.
5x1000m @ 4:09/km är ju ett pass som jag skulle kunna göra. Och jag var besviken när jag nu gjorde 1:36:57 på halvmarathon. Jag får inte till halvan på 1.50 med d
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:24Personlig reflektion: Herregud, jag måste verkligen träna mer. Jag har ju legat typ på samma nivå i flera år!! Tack för de nya perspektiven.
Personlig reflektion: Herregud, jag måste verkligen träna mer. Jag har ju legat typ på samma nivå i flera år!! Tack för de nya perspektiven.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:26Observerade du att det var 3 minuters vila mellan tusingarna? Det var alltså tänkt som ett VO2max-pass.
Observerade du att det var 3 minuters vila mellan tusingarna? Det var alltså tänkt som ett VO2max-pass.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 11:29Jag håller med Leif här. Med de intervalltiderna borde du nog ha bättre halvmararesultat. Där har du något intressant att gräva i...
Du tränar ju ganska bra måste jag säga. Kan det vara att långlopp helt enkelt inte är din grej?
Jag håller med Leif här. Med de intervalltiderna borde du nog ha bättre halvmararesultat. Där har du något intressant att gräva i...
Du tränar ju ganska bra måste jag säga. Kan det vara att långlopp helt enkelt inte är din grej?
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 12:05Jo då, jag såg vilan. Och att det var V02-max. Skulle det vara tröskelintervaller skulle det indikera en halvmaratid nedåt 1:30 🙂
Jo då, jag såg vilan. Och att det var V02-max. Skulle det vara tröskelintervaller skulle det indikera en halvmaratid nedåt 1:30 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 12:46Ett svar då till Kajsa. Jag tror du kan räkna med ytterligare förbättringar ett tag till med bibehållen träning. Men du kan inte räkna med att sänka milpers med typ 5min per tävling :-). Min gissning, mellan tummen och pekfingret, är dock att sub 50 klara
Ett svar då till Kajsa. Jag tror du kan räkna med ytterligare förbättringar ett tag till med bibehållen träning. Men du kan inte räkna med att sänka milpers med typ 5min per tävling :-). Min gissning, mellan tummen och pekfingret, är dock att sub 50 klara
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:28Allie: Nej 4 mil är inte så mycket, men samtidigt kan jag inte säga rakt av att Lars springer för lite distans. I alla fall om jag tittar på mig själv, men jag tränar annat också så det är svårt att jämföra.
Lars: Tycker att du verkar träna på rätt bra.
Allie: Nej 4 mil är inte så mycket, men samtidigt kan jag inte säga rakt av att Lars springer för lite distans. I alla fall om jag tittar på mig själv, men jag tränar annat också så det är svårt att jämföra.
Lars: Tycker att du verkar träna på rätt bra.
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:40Hmm ... vi har ganska olika erfarenheter! Jag tycker 4 mil löpning i veckan är ganska mycket, men det beror väl lite på om löpning är den enda träning/motion man sysslar med. I alla fall tycker jag 4 mil lätt borde räcka till 40 min mil o säg 1.35 på hal
Hmm ... vi har ganska olika erfarenheter! Jag tycker 4 mil löpning i veckan är ganska mycket, men det beror väl lite på om löpning är den enda träning/motion man sysslar med. I alla fall tycker jag 4 mil lätt borde räcka till 40 min mil o säg 1.35 på hal
Quote from Funbeat user on 20 May 2009, 13:40Tinky, jag tycker också att det är "intressant". Det är möjligt att jag helt enkelt inte har ovanligt dåliga anlag för långdistans. 800m kanske passar mig bäst.
Jonas: Nej, förutom ett Midnattslopp i dålig form, har jag inte sprungit några 10km-tävling
Tinky, jag tycker också att det är "intressant". Det är möjligt att jag helt enkelt inte har ovanligt dåliga anlag för långdistans. 800m kanske passar mig bäst.
Jonas: Nej, förutom ett Midnattslopp i dålig form, har jag inte sprungit några 10km-tävling