Quote from Guest on 10 March 2013, 12:30Vad tänker ni på när ni löper? Själv så tänker jag mycket på sträckan när jag har dåligt med energi. Man vill liksom klara målet. Har jag mer energi kollar jag endast på tiden jag löpt och inte sträckan och funderar på att öka farten. Sen ibland tänker ja
Vad tänker ni på när ni löper? Själv så tänker jag mycket på sträckan när jag har dåligt med energi. Man vill liksom klara målet. Har jag mer energi kollar jag endast på tiden jag löpt och inte sträckan och funderar på att öka farten. Sen ibland tänker ja
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 12:40ofta tänka jag på simträning, tävling jag är anmälde till för sommar och vilka jag skulle gärna anmäla mig till.
men igår jag tänkte på alla de som är bättre än mig och om jag skulle kunna lyckas hålla de bakom mig efter simning och cykling....hur långt
ofta tänka jag på simträning, tävling jag är anmälde till för sommar och vilka jag skulle gärna anmäla mig till.
men igår jag tänkte på alla de som är bättre än mig och om jag skulle kunna lyckas hålla de bakom mig efter simning och cykling....hur långt
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 12:44Brukar tänka på andningen, känna efter hållningen och rätta den lite då och då. Funderar över stegen, känna efter fotisättning, armpendling, hållning igen. Fixerar blicken på en punkt en bit fram och "zone out" = tänker på allt möjligt annat typ gångna ve
Brukar tänka på andningen, känna efter hållningen och rätta den lite då och då. Funderar över stegen, känna efter fotisättning, armpendling, hållning igen. Fixerar blicken på en punkt en bit fram och "zone out" = tänker på allt möjligt annat typ gångna ve
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 12:58De bästa passen tänker jag inte alls, jag bara existerar. Tiden flyter förbi lka obemärkt som kilometrarna. Allt bara fungerar. Når jag inte det där lugnet, tomheten, brukar det vara full rulle i hjärnkontoret och då ska det lösas världsproblem, middagspl
De bästa passen tänker jag inte alls, jag bara existerar. Tiden flyter förbi lka obemärkt som kilometrarna. Allt bara fungerar. Når jag inte det där lugnet, tomheten, brukar det vara full rulle i hjärnkontoret och då ska det lösas världsproblem, middagspl
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 13:04På alla pass med en puls <80% av maxpuls lyssnar jag på en ljudbok, så mina tankar är då på handlingen och i mycket liten grad på något som har med löpning att göra.
På alla pass med en puls <80% av maxpuls lyssnar jag på en ljudbok, så mina tankar är då på handlingen och i mycket liten grad på något som har med löpning att göra.
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 13:26Hela mitt planerade långpass igår formulerade jag en annons i huvudet i olika varianter:
"Borttappa: Pannben
Ett välanvänt men fortfarande utmärkt pannben försvann i måndags någonstans mellan St Hans-Stångby-Vallkärra eftersom det var borta när jag behöv
Hela mitt planerade långpass igår formulerade jag en annons i huvudet i olika varianter:
"Borttappa: Pannben
Ett välanvänt men fortfarande utmärkt pannben försvann i måndags någonstans mellan St Hans-Stångby-Vallkärra eftersom det var borta när jag behöv
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 14:05Har jag ingen att prata med så är det dagdrömmar som gäller. Är det en vacker omgivning så går många tankar dit.
På lite längre lopp 24H och mer så har jag ofta musik som reserv.
Har jag ingen att prata med så är det dagdrömmar som gäller. Är det en vacker omgivning så går många tankar dit.
På lite längre lopp 24H och mer så har jag ofta musik som reserv.
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 14:11Jag har egentligen två olika tankeområden under löpning:
1) Jag "löser" problem, problemen kan härröras från arbetstid eller fritid. Brukar bli väldigt bra lösningar, måste jag själv tillägga!
2) Jag njuter av omgivningarna! Ger mig hän åt vårtecknen el
Jag har egentligen två olika tankeområden under löpning:
1) Jag "löser" problem, problemen kan härröras från arbetstid eller fritid. Brukar bli väldigt bra lösningar, måste jag själv tillägga!
2) Jag njuter av omgivningarna! Ger mig hän åt vårtecknen el
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 15:06Jag brukar räkna! ;)... T.ex. aktuellt tempo vs total längd att springa utifrån ackumulerat snitt och hur mycket en tempoökning/minskning påverkar totaltiden osv... Sånt kan sysselsätta mig länge! Ju tröttare jag är, desto långsammare räknar jag... 😉
Jag brukar räkna! ;)... T.ex. aktuellt tempo vs total längd att springa utifrån ackumulerat snitt och hur mycket en tempoökning/minskning påverkar totaltiden osv... Sånt kan sysselsätta mig länge! Ju tröttare jag är, desto långsammare räknar jag... 😉
Quote from Funbeat user on 10 March 2013, 15:26Håller med Per, räkna är en höjdare. Ju krångligare ekvationer desto längre tid försvinner utan att man märker det. Och just löpstatistik är själva grejen.
Gillar egentligen inte att springa med hörlurar utomhus, men har ibland det på gymmet- speciellt
Håller med Per, räkna är en höjdare. Ju krångligare ekvationer desto längre tid försvinner utan att man märker det. Och just löpstatistik är själva grejen.
Gillar egentligen inte att springa med hörlurar utomhus, men har ibland det på gymmet- speciellt