Quote from Mikael Wik on 11 March 2013, 06:15Mina tankar snurrar kring allt möjligt, allt från hur det känns i kroppen, vilken runda jag ska ta, hållningen mm till var jag ska äta sen, göra dagen efter, jobbet eller nåt annat.
"Enkel" träning dvs sån där jag inte behöver koncentrera mig på själva
Mina tankar snurrar kring allt möjligt, allt från hur det känns i kroppen, vilken runda jag ska ta, hållningen mm till var jag ska äta sen, göra dagen efter, jobbet eller nåt annat.
"Enkel" träning dvs sån där jag inte behöver koncentrera mig på själva
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 08:28Off topic... FrihetslöparN, vi har sett din länk. Det räcker.
Off topic... FrihetslöparN, vi har sett din länk. Det räcker.
Quote from Funbeat user on 11 March 2013, 16:26Jag tankar _efter_ löpning (gärna med öl).
Under löpning är det dödsmetall som gäller (man springer snyggare då).I övrigt håller jag med Peking-Åskar.
Jag tankar _efter_ löpning (gärna med öl).
Under löpning är det dödsmetall som gäller (man springer snyggare då).
I övrigt håller jag med Peking-Åskar.
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 09:40För mig är det beroende på vilket humör jag är på.
Om jag är trött så peppar jag mig själv med "kämpa på, det ska gå, hemma strax". I början bestämde jag vilken kroppsdel som skulle driva mig framåt när det kändes jobbigt: "OK knäna, nu får ni röra på er
För mig är det beroende på vilket humör jag är på.
Om jag är trött så peppar jag mig själv med "kämpa på, det ska gå, hemma strax". I början bestämde jag vilken kroppsdel som skulle driva mig framåt när det kändes jobbigt: "OK knäna, nu får ni röra på er
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 10:56Är det bara jag som inte riktigt kan tänka på saker som gör mig arg när jag springer? Jag får svårt att riktigt fokusera på min ilska och bearbeta det jag är arg för. Det är som om energin jag måste lägga på att vara arg tar bort energin som ska driva mig
Är det bara jag som inte riktigt kan tänka på saker som gör mig arg när jag springer? Jag får svårt att riktigt fokusera på min ilska och bearbeta det jag är arg för. Det är som om energin jag måste lägga på att vara arg tar bort energin som ska driva mig
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 11:33Jag håller med Johanna. För mig handlar det nog om den allmänna stressbefriandet som löpningen ger. Det kombinerat med hur futtiga anledningarna till att man är arg helt plötsligt ter sig gör att det smälter bort snabbt.
Jag håller med Johanna. För mig handlar det nog om den allmänna stressbefriandet som löpningen ger. Det kombinerat med hur futtiga anledningarna till att man är arg helt plötsligt ter sig gör att det smälter bort snabbt.
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 12:40Nejdå, jag är likadan. Ilska är aldrig någon drivkraft för mig och jag har överhuvudtaget svårt att plocka fram ilska när jag springer. 🙂 Är jag arg när jag ska ut och springa slår jag bort det och så brukar det ändå kännas mycket bättre när jag sprungi
Nejdå, jag är likadan. Ilska är aldrig någon drivkraft för mig och jag har överhuvudtaget svårt att plocka fram ilska när jag springer. 🙂 Är jag arg när jag ska ut och springa slår jag bort det och så brukar det ändå kännas mycket bättre när jag sprungi
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 13:30På långpassen kollar jag nog mycket på omgivningen, tankar som "Tänk att ha ett hus på den där kullen/vid den ån" etc etc far ofta genom huvudet. Funderar mycket på gamla ortsnamn, betydelserna och hur de uppkommit, många har samband med naturen eller ver
På långpassen kollar jag nog mycket på omgivningen, tankar som "Tänk att ha ett hus på den där kullen/vid den ån" etc etc far ofta genom huvudet. Funderar mycket på gamla ortsnamn, betydelserna och hur de uppkommit, många har samband med naturen eller ver
Quote from Funbeat user on 12 March 2013, 22:35Apropå ilska. Jag tror inte jag kan vara arg och kubba samtidigt. Det försvinner av sig självt. Inte för att jag särskilt ofta är arg. Faktiskt otroligt sällan, men jogging är liksom en utspädare av starka känslor... eller nåt...
Apropå ilska. Jag tror inte jag kan vara arg och kubba samtidigt. Det försvinner av sig självt. Inte för att jag särskilt ofta är arg. Faktiskt otroligt sällan, men jogging är liksom en utspädare av starka känslor... eller nåt...
Quote from Funbeat user on 13 March 2013, 08:24Ilska är mitt bästa bränsle! Jag är aldrig snabbare eller starkare än när jag är lite lagom irriterad o sur eller rent av j***a förbannad. Det har hänt att jag börjat söka i minnet efter gammalt, redan glömt, groll för att ge mig lite extra energi när det
Ilska är mitt bästa bränsle! Jag är aldrig snabbare eller starkare än när jag är lite lagom irriterad o sur eller rent av j***a förbannad. Det har hänt att jag börjat söka i minnet efter gammalt, redan glömt, groll för att ge mig lite extra energi när det