Quote from Guest on 23 October 2009, 18:13En till toapapperstråden ( http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=566692 ) närliggande fråga: som snart varande pendeljoggare söker jag en smidig lösning för att förvara telefon, plånbok och nycklar vid transport i ficklösa plagg.
Önskemål:
En till toapapperstråden ( http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=566692 ) närliggande fråga: som snart varande pendeljoggare söker jag en smidig lösning för att förvara telefon, plånbok och nycklar vid transport i ficklösa plagg.
Önskemål:
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:23Kan du tänka dig midjeväska så skulle jag tro att det funkar även om den antagligen inte klarar alla dina krav du skrev, om du inte har en jätte stor plånbok och desamma nycklar?
Kan du tänka dig midjeväska så skulle jag tro att det funkar även om den antagligen inte klarar alla dina krav du skrev, om du inte har en jätte stor plånbok och desamma nycklar?
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2009, 18:25Det finns mycket små löparsäckar som är praktiska - ibland kanske du vill ha med dig nåt mer än bara plånbok o tfn...
Det finns mycket små löparsäckar som är praktiska - ibland kanske du vill ha med dig nåt mer än bara plånbok o tfn...
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:25Cykeltröja.
Cykeltröja.
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2009, 18:26Vi är i löpargruppen David!
Vi är i löpargruppen David!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:30Cykeltröja var faktiskt ingen dum idé. Cyklister har ju dessutom skapat lite kul mönster i sina kläder till skillnad från löpare.
Frågan är om det är värt att komplettera garderoben med tillräckligt antal cykeltröjor...
Cykeltröja var faktiskt ingen dum idé. Cyklister har ju dessutom skapat lite kul mönster i sina kläder till skillnad från löpare.
Frågan är om det är värt att komplettera garderoben med tillräckligt antal cykeltröjor...
Quote from ellen olsson on 23 October 2009, 18:36Cykeltröja är utmärkt att springa i.
Cykeltröja är utmärkt att springa i.
Quote from Elias Engqvist on 23 October 2009, 18:36Jag tror att det skulle skumpa för mycket!
Jag tror att det skulle skumpa för mycket!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:38Nyckel knyts fast i skosnöret. En ficka används till lite smågrejer, om jag har en ficka till (beror på vilken jacka och vilka byxor som används) så görs en väl avvägd uppdelning av de små platta grejorna i de olika fickorna (busskort, låskort, ev. papper
Nyckel knyts fast i skosnöret. En ficka används till lite smågrejer, om jag har en ficka till (beror på vilken jacka och vilka byxor som används) så görs en väl avvägd uppdelning av de små platta grejorna i de olika fickorna (busskort, låskort, ev. papper
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:39Henrik, serisöst alltså:
en tight sporttopp is the shit för förvaring (inget BH-kör, utan bara ett instramande upphållande tight
"extraskinn") och så förvarar du prylarna närmast hjärtat.
Henrik, serisöst alltså:
en tight sporttopp is the shit för förvaring (inget BH-kör, utan bara ett instramande upphållande tight
"extraskinn") och så förvarar du prylarna närmast hjärtat.