Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

En till toapapperstråden ( http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=566692 ) närliggande fråga: som snart varande pendeljoggare söker jag en smidig lösning för att förvara telefon, plånbok och nycklar vid transport i ficklösa plagg.

Önskemål:

Kan du tänka dig midjeväska så skulle jag tro att det funkar även om den antagligen inte klarar alla dina krav du skrev, om du inte har en jätte stor plånbok och desamma nycklar?

Det finns mycket små löparsäckar som är praktiska - ibland kanske du vill ha med dig nåt mer än bara plånbok o tfn...

Cykeltröja.

Vi är i löpargruppen David!

Cykeltröja var faktiskt ingen dum idé. Cyklister har ju dessutom skapat lite kul mönster i sina kläder till skillnad från löpare.

Frågan är om det är värt att komplettera garderoben med tillräckligt antal cykeltröjor...

Cykeltröja är utmärkt att springa i.

Jag tror att det skulle skumpa för mycket!

Nyckel knyts fast i skosnöret. En ficka används till lite smågrejer, om jag har en ficka till (beror på vilken jacka och vilka byxor som används) så görs en väl avvägd uppdelning av de små platta grejorna i de olika fickorna (busskort, låskort, ev. papper

Henrik, serisöst alltså:
en tight sporttopp is the shit för förvaring (inget BH-kör, utan bara ett instramande upphållande tight
"extraskinn") och så förvarar du prylarna närmast hjärtat.