Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:52"Armbandsplånbok" var ju populärt för en tio år sedan och dom fick man gratis vid ett antal marathonlopp. Kardborrlösning å plats för busskort å nyckel å lite stålar..tror att jag har kvar några nånstans!!??. Å så det här med mobilen....den skiter jag rak
"Armbandsplånbok" var ju populärt för en tio år sedan och dom fick man gratis vid ett antal marathonlopp. Kardborrlösning å plats för busskort å nyckel å lite stålar..tror att jag har kvar några nånstans!!??. Å så det här med mobilen....den skiter jag rak
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 22:59Så skulle jag gärna göra, Kjell, men meddelande skulle snarare bli:
"Hej. Du har kommit till Henriks mobil. I morse var jag ute och njöt av ett litet löparpass till jobbet och ville absolut inte bli störd. Jag kommer därför inte att kunna ringa tillbaka
Så skulle jag gärna göra, Kjell, men meddelande skulle snarare bli:
"Hej. Du har kommit till Henriks mobil. I morse var jag ute och njöt av ett litet löparpass till jobbet och ville absolut inte bli störd. Jag kommer därför inte att kunna ringa tillbaka
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 23:03Kjell; vissa arrangörer delar fortfarande ut dito; jag fick ett på Vårruset iår. Kombinerat svettband och förvaring! Vilket resulterade i ett tjusigt rivsår i pannan efter dragkedjan! 😉
Kjell; vissa arrangörer delar fortfarande ut dito; jag fick ett på Vårruset iår. Kombinerat svettband och förvaring! Vilket resulterade i ett tjusigt rivsår i pannan efter dragkedjan! 😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 23:08Lessen naturligtvis för din skull Henrik.!!?...men prova bara att då slå av den å lägg den hemma....näst intill det första trixet för att få vara sig själv å sträcka ut i dom fantastiskt underbara vidderna..var det nu kan vara nånstans... Å så den sköna o
Lessen naturligtvis för din skull Henrik.!!?...men prova bara att då slå av den å lägg den hemma....näst intill det första trixet för att få vara sig själv å sträcka ut i dom fantastiskt underbara vidderna..var det nu kan vara nånstans... Å så den sköna o
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 23:12Lät som en dålig kombination Susanne....tror aldrig jag sett nåt liknande å dom jag fått har aldrig varit i närheten av svettbandsfabrikerna ...så tunna har dom varit...Svettband på högern ...å plånbok på vänstern...;););)
Lät som en dålig kombination Susanne....tror aldrig jag sett nåt liknande å dom jag fått har aldrig varit i närheten av svettbandsfabrikerna ...så tunna har dom varit...Svettband på högern ...å plånbok på vänstern...;););)
Quote from Johan Malmberg on 24 October 2009, 10:56RaceReady har bra lösningar, själv har jag korta LD-tights som jag sprungit i hela sommaren och är helnöjd med. Ska köpa mig ett par långa tights så fort löparknät tillåter mig att springa igen.
http://www.supplystation.se/page_1170857394242.html
RaceReady har bra lösningar, själv har jag korta LD-tights som jag sprungit i hela sommaren och är helnöjd med. Ska köpa mig ett par långa tights så fort löparknät tillåter mig att springa igen.
http://www.supplystation.se/page_1170857394242.html
Quote from Susan Hartley on 24 October 2009, 11:11Haglöfs vattentäta moneybelt tycker jag är rymlig utan att vara för tung och bylsig.
Haglöfs vattentäta moneybelt tycker jag är rymlig utan att vara för tung och bylsig.
Quote from Fredric Lagerström on 24 October 2009, 11:20Jag brukar minimera ner plånboken till de kort jag behöver under dagen
och lägger de i det lilla blå Västtrafikfodralet. Jobbkort, Visakort, Busskort ev träningskort. Nån sedel kan vikas ned med. Problemen börjar om jag handlar nåt och får mynt tillbaka.
Jag brukar minimera ner plånboken till de kort jag behöver under dagen
och lägger de i det lilla blå Västtrafikfodralet. Jobbkort, Visakort, Busskort ev träningskort. Nån sedel kan vikas ned med. Problemen börjar om jag handlar nåt och får mynt tillbaka.
Quote from Fredric Lagerström on 24 October 2009, 11:20Ooops dublett. Jag vet ej vad som hände...
Ooops dublett. Jag vet ej vad som hände...
Quote from Funbeat user on 24 October 2009, 23:49Jag svarar som jag alltid svarar på de här frårna, fast jag vet att Henrik inte vill ha det svaret - behån!
Pengar, nycklar (men inte tio stycken i en knippa!), perfekta vattenflaska, näsduk brukar jag ha med mig på detta eminenta sätt.
I somras hade ja
Jag svarar som jag alltid svarar på de här frårna, fast jag vet att Henrik inte vill ha det svaret - behån!
Pengar, nycklar (men inte tio stycken i en knippa!), perfekta vattenflaska, näsduk brukar jag ha med mig på detta eminenta sätt.
I somras hade ja