Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 01:07> (...) inget stort och klumpigt, inget skumpande, inget som sitter obalanserat och helst inte resår.
Låter som en liten Camelbak.
> (...) inget stort och klumpigt, inget skumpande, inget som sitter obalanserat och helst inte resår.
Låter som en liten Camelbak.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 08:24Vätskebälte brukar det bli för min del när jag måste ha lite prylar med mig - ofta är det då så långt att jag helst har med mig nån flaska vatten/sportdryck också. Plånboken reduceras naturligtvis till den klassiska multisportplånboken - dvs ziplocpåse me
Vätskebälte brukar det bli för min del när jag måste ha lite prylar med mig - ofta är det då så långt att jag helst har med mig nån flaska vatten/sportdryck också. Plånboken reduceras naturligtvis till den klassiska multisportplånboken - dvs ziplocpåse me
Quote from ellen olsson on 25 October 2009, 08:35En cykeltröja ska sitta tight. Du har nog för stor cykeltröja, Robert...
En cykeltröja ska sitta tight. Du har nog för stor cykeltröja, Robert...
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 10:40Nej. Även om den sitter normaltajt finns det flex kvar i materialet för skumpande - framförallt upp och ned. Det kan räcka med en gel i ryggfickan för att det ska bli hoppigt när man springer - även om storleken är helt rätt.
Nej. Även om den sitter normaltajt finns det flex kvar i materialet för skumpande - framförallt upp och ned. Det kan räcka med en gel i ryggfickan för att det ska bli hoppigt när man springer - även om storleken är helt rätt.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 13:59Jag kör med en sådan här: http://www.spibelt.com/spibelt.php
Har oftast mobilen och nycklarna där, men inga problem att klämma ner plånboken också om det skulle behövas.
Jag kör med en sådan här: http://www.spibelt.com/spibelt.php
Har oftast mobilen och nycklarna där, men inga problem att klämma ner plånboken också om det skulle behövas.
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 14:05Men HUR i allsindar ska man kunna välja färg när det finns så många?!
Men HUR i allsindar ska man kunna välja färg när det finns så många?!
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 17:58Du får köpa några stycken Lena! Måste väl matcha _alla_ våra sportoutfits! 😉
Du får köpa några stycken Lena! Måste väl matcha _alla_ våra sportoutfits! 😉
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 18:04Så sant Susanne. Jag menar - hur ser det ut att springa med ceriserosa buff till orangea skor? Inte klokt!
Så sant Susanne. Jag menar - hur ser det ut att springa med ceriserosa buff till orangea skor? Inte klokt!
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 18:13Ja vi killar har det inte heller så lätt!?...vilken är manligt macho å sitter direkt framför "apparaten" som typ förstorare?! Å ni tjejer pratar bara om färger...SVART ska det väl vara...hehehe;);)
Ja vi killar har det inte heller så lätt!?...vilken är manligt macho å sitter direkt framför "apparaten" som typ förstorare?! Å ni tjejer pratar bara om färger...SVART ska det väl vara...hehehe;);)
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 19:12Kjell, menar du att man ska ha plånboken i en suspensoar?
Kjell, menar du att man ska ha plånboken i en suspensoar?