Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 19:26Enligt den underbara boken "manlig fåfänga" brukade män på 1500-talet sisådär använda pungkapseln som portmonnä ... gärna i t ex läcker brokad. En parfymerad näsduk var inte heller fel att ha där.
Så varför inte suspen?Och givetvis ska grejerna inte va
Enligt den underbara boken "manlig fåfänga" brukade män på 1500-talet sisådär använda pungkapseln som portmonnä ... gärna i t ex läcker brokad. En parfymerad näsduk var inte heller fel att ha där.
Så varför inte suspen?
Och givetvis ska grejerna inte va
Quote from Funbeat user on 25 October 2009, 19:45Yes Lasse Brinkhopp...å du kommer snart att få en jättelik pungkapsel på posten...ref det där med fotens storlek å andra axtremiteters jämförande...hehe...
Lingling Ling.(Ehhhe ..förlåt om jag nu stavade fel..)...sorry men jag har en ganska så elakartad f
Yes Lasse Brinkhopp...å du kommer snart att få en jättelik pungkapsel på posten...ref det där med fotens storlek å andra axtremiteters jämförande...hehe...
Lingling Ling.(Ehhhe ..förlåt om jag nu stavade fel..)...sorry men jag har en ganska så elakartad f
Quote from Funbeat user on 26 October 2009, 13:16😀
Det förekom också en del stoppning i pungkapslarna om man tyckte att innehållet var blygsamt.
😀
Det förekom också en del stoppning i pungkapslarna om man tyckte att innehållet var blygsamt.