Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:11Jag beställde och fick mina från startfitness på tre dagar för ca 750 kr. De är grymt bra och lätt för terränglöpning på mjukt underlag/obanat. På hårda grusstigar/vägar tar jag på mig mera dämpade skor.
Får snart mina icebugs spirit olx, får se hur de f
Jag beställde och fick mina från startfitness på tre dagar för ca 750 kr. De är grymt bra och lätt för terränglöpning på mjukt underlag/obanat. På hårda grusstigar/vägar tar jag på mig mera dämpade skor.
Får snart mina icebugs spirit olx, får se hur de f
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:22Måste man ha _flera_ par terrängskor? (#) 😉 Tackar tackar! Det ska nog gå bra. Jag fegade och anmälde mig till 5 kilometers turen, så jag har lite marginal som jag kan utnyttja till att försöka springa fort. 😉
Måste man ha _flera_ par terrängskor? (#) 😉 Tackar tackar! Det ska nog gå bra. Jag fegade och anmälde mig till 5 kilometers turen, så jag har lite marginal som jag kan utnyttja till att försöka springa fort. 😉
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:32Nej, men man kan lätt drabbas av köpfrossa när man ser ett par kul skor för 450 pix... Måste ha! (Har snart :))
Nej, men man kan lätt drabbas av köpfrossa när man ser ett par kul skor för 450 pix... Måste ha! (Har snart :))
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:40Anders, vad blev det för spikes? Man får ju (oftast) orientera med sådana också...
Anders, vad blev det för spikes? Man får ju (oftast) orientera med sådana också...
Quote from ellen olsson on 23 September 2010, 10:51Inov-8 är lite små i storlekarna, åtminstone herrstorlekarna. Jag har UK9½ på mina Inov-8 mot UK9 el. 8½ normalt.
Inov-8 är lite små i storlekarna, åtminstone herrstorlekarna. Jag har UK9½ på mina Inov-8 mot UK9 el. 8½ normalt.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 10:54Meh... (#) *försöker ignorera*
Meh... (#) *försöker ignorera*
Quote from ellen olsson on 23 September 2010, 11:00Jag har i.o.f.s. lite knepiga fötter eftersom högerfoten är 8mm längre än vänsterfoten så upplevelsen kanske blir lite annorlunda om man har mer normala fötter.
Jag har i.o.f.s. lite knepiga fötter eftersom högerfoten är 8mm längre än vänsterfoten så upplevelsen kanske blir lite annorlunda om man har mer normala fötter.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 11:03Nike Zoom Waffle XC V, äldre modell på rea. Hel gummisula och enligt en annan webplats ska det vara fyra utbytbara spikar i framfoten, annars felköp & får försöka returnera:)
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=4078&P_ID=36485
Nike Zoom Waffle XC V, äldre modell på rea. Hel gummisula och enligt en annan webplats ska det vara fyra utbytbara spikar i framfoten, annars felköp & får försöka returnera:)
http://www.startfitness.co.uk/product.asp?strParents=&CAT_ID=4078&P_ID=36485
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 11:05Dubbelpost
Dubbelpost
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 11:07Äsch. Jag får väl se när skorna kommer fram. I värsta fall får jag springa i mina vanliga löparskor! Nothing can stop me now!!! 😀 (hv)
Äsch. Jag får väl se när skorna kommer fram. I värsta fall får jag springa i mina vanliga löparskor! Nothing can stop me now!!! 😀 (hv)