Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:23Mikael: Har du ingen tjej som gillar att springa som du kan fråga eller?
Anna: Mysigt? Haha! Ja, det beror väl på vilket tempo man har... 😉
Terränglöparskor har stora dubbar, lite som fotbollsskor och mindre dämpning. De sitter tätare runt fotsulan för
Mikael: Har du ingen tjej som gillar att springa som du kan fråga eller?
Anna: Mysigt? Haha! Ja, det beror väl på vilket tempo man har... 😉
Terränglöparskor har stora dubbar, lite som fotbollsskor och mindre dämpning. De sitter tätare runt fotsulan för
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:30Tack för snabba svar. Smal sko låter ju helt underbart, hur kan jag ha missat denna genren på skor öht? Iof ser jag risken att skorna int eär tillräckligt smala för min smala fot. Tåls att testas när jag har vägarna förbi en affär som säljer sådana skor.
Tack för snabba svar. Smal sko låter ju helt underbart, hur kan jag ha missat denna genren på skor öht? Iof ser jag risken att skorna int eär tillräckligt smala för min smala fot. Tåls att testas när jag har vägarna förbi en affär som säljer sådana skor.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:40Jag har bara testat två par, men Inov8s X-talon var väldigt smala (i alla fall för smala för mina fötter), så jag tror nog du kan hitta skor som passar dina smala fötter.
Jag har bara testat två par, men Inov8s X-talon var väldigt smala (i alla fall för smala för mina fötter), så jag tror nog du kan hitta skor som passar dina smala fötter.
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:43Det finns inget roligare än att springa där man inte vet vad som kommer bakom nästa snår,eller att springa i något som liknar en mosse ,där skon fastnar i gyttjan och man får ta några kliv i strumplästen! Och att sedan klia sig i nacken och upptäcka att m
Det finns inget roligare än att springa där man inte vet vad som kommer bakom nästa snår,eller att springa i något som liknar en mosse ,där skon fastnar i gyttjan och man får ta några kliv i strumplästen! Och att sedan klia sig i nacken och upptäcka att m
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:48Bennu: låter ju lovande (om du inte har stekpannor till fötter 😉 ).
Tomas: låter väldigt trevligt, återkommer om två månader så får du tipsa mig om stans bästa lervälling! (t+)
Bennu: låter ju lovande (om du inte har stekpannor till fötter 😉 ).
Tomas: låter väldigt trevligt, återkommer om två månader så får du tipsa mig om stans bästa lervälling! (t+)
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 21:03På t.ex. http://www.startfitness.co.uk under menyerna "Mens" lr "Womens", "Cross Country Spikes" finns supersmutta spikskor för terräng från £30 + ~£ 10 i frakt.
Edit: Skulle inte välja en sån tunn-tygad sko till snår, ris & löpning bland taggbuskar. Där
På t.ex. http://www.startfitness.co.uk under menyerna "Mens" lr "Womens", "Cross Country Spikes" finns supersmutta spikskor för terräng från £30 + ~£ 10 i frakt.
Edit: Skulle inte välja en sån tunn-tygad sko till snår, ris & löpning bland taggbuskar. Där
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 21:05Bennu: Nej,jag är singel...
Bennu: Nej,jag är singel...
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 21:08Inga problem Anna! Jag skall nog hitta några fina dypölar så fort tjälen gått ur marken! Ja,det finns en hel del roliga rundor,och lagom jobbiga;) Klokt att inte springa ensam när man springer terräng,både jag och min medlöpare som jag brukar springa iho
Inga problem Anna! Jag skall nog hitta några fina dypölar så fort tjälen gått ur marken! Ja,det finns en hel del roliga rundor,och lagom jobbiga;) Klokt att inte springa ensam när man springer terräng,både jag och min medlöpare som jag brukar springa iho
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 21:18Anna?
Vad är det för fel på koskit.
Inte lerigt nog? 😉
Anna?
Vad är det för fel på koskit.
Inte lerigt nog? 😉
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 21:21Anders: köpa skor på nätet funkar inte för mig. jag har 95% chans att det blir fel. Siffran tagit ur många års empiriska studier (i skoaffärer. många. och länge (#))
Tomas: låter bra. 😀 Gratis fyspass undviker jag gärna, då jag är en mycket snäll männis
Anders: köpa skor på nätet funkar inte för mig. jag har 95% chans att det blir fel. Siffran tagit ur många års empiriska studier (i skoaffärer. många. och länge (#))
Tomas: låter bra. 😀 Gratis fyspass undviker jag gärna, då jag är en mycket snäll männis