Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 12:22Håller inte riktigt med om att X-talon 212 är små, har 5,5UK i dom, vilket är fullt normalt för mig, har 5,5-6 vanligtvis, så oroa dig inte för mycket.
Håller inte riktigt med om att X-talon 212 är små, har 5,5UK i dom, vilket är fullt normalt för mig, har 5,5-6 vanligtvis, så oroa dig inte för mycket.
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 17:45Håller inte heller med om att Inov är små i storlekarna. Har UK 8 i dem och de sitter kalas, det skönt med en terrängsko som sitter tajt för löpning i tekniskterräng.
Har ett par Asics trailattack5 i U.K och de har en tendens att få foten att röra sig
Håller inte heller med om att Inov är små i storlekarna. Har UK 8 i dem och de sitter kalas, det skönt med en terrängsko som sitter tajt för löpning i tekniskterräng.
Har ett par Asics trailattack5 i U.K och de har en tendens att få foten att röra sig
Quote from Funbeat user on 23 September 2010, 18:03BennU om jag får be! 😉 Okidoki, Daniel. Ska skriva upp wiggle and startfitness i min sajtshoppingslista! 😀
BennU om jag får be! 😉 Okidoki, Daniel. Ska skriva upp wiggle and startfitness i min sajtshoppingslista! 😀
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 13:46Kanske blir tidigare än planerat. Inov8 x-talon 212:orna känns för trånga på mina breda fötter (även utan snören) så det blir nog tyvärr bara att returnera. Tråkigt! 🙁
Kanske blir tidigare än planerat. Inov8 x-talon 212:orna känns för trånga på mina breda fötter (även utan snören) så det blir nog tyvärr bara att returnera. Tråkigt! 🙁
Quote from Funbeat user on 27 September 2010, 13:51här är en lovsång till crosslite, som jag nämnt förut.
(I mitt fall är crosslite aningen för bred i förhållande till längden)http://utankrusiduller.blogspot.com/2010/07/terrang-terrang-terrang.html
här är en lovsång till crosslite, som jag nämnt förut.
(I mitt fall är crosslite aningen för bred i förhållande till längden)
http://utankrusiduller.blogspot.com/2010/07/terrang-terrang-terrang.html
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 15:53Med facit i hand vågar jag nog påstå att terränglöpning helt klart är min grej! Så skoj det var! Så jobbigt! Så underbart! (H:) Nu är det bara att investera i ett par sköna terränglöparskor (som förhoppningsvis torkar snabbare än mina vanliga). (L)
Med facit i hand vågar jag nog påstå att terränglöpning helt klart är min grej! Så skoj det var! Så jobbigt! Så underbart! (H:) Nu är det bara att investera i ett par sköna terränglöparskor (som förhoppningsvis torkar snabbare än mina vanliga). (L)
Quote from Funbeat user on 6 October 2010, 16:06Kul att höra B3D! Ska själv ta mig till Nunnestigen med de nya spikskorna på söndag...
Återkom med rapport då du fått dina nya skor oxå!
Kul att höra B3D! Ska själv ta mig till Nunnestigen med de nya spikskorna på söndag...
Återkom med rapport då du fått dina nya skor oxå!
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:13Ang detta: Nu vill ja bara det ska bli lördagmorron...ja vill ut o kuta på landet !! Springer alltid runt 07:30..tänk att ja inte kan få med mig ngn tjej....det är SÅ mysigt o springa där..stigen ner till vattnet/sjön...stigen går som 1 enoorm hästsko...
Ang detta: Nu vill ja bara det ska bli lördagmorron...ja vill ut o kuta på landet !! Springer alltid runt 07:30..tänk att ja inte kan få med mig ngn tjej....det är SÅ mysigt o springa där..stigen ner till vattnet/sjön...stigen går som 1 enoorm hästsko...
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:17Terränglöpning låter väldigt mysigt, synd att det inte finns inom rimligt avstånd där jag bor nu. Blir dock av med det problemet snart (V)
Vilken fördel har terrängskor gentemot vanliga löparskor? Profilen på sulorna för bättre grepp? Materialet på själv
Terränglöpning låter väldigt mysigt, synd att det inte finns inom rimligt avstånd där jag bor nu. Blir dock av med det problemet snart (V)
Vilken fördel har terrängskor gentemot vanliga löparskor? Profilen på sulorna för bättre grepp? Materialet på själv
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 20:22En hög dämpad & uppbyggd häl ger hög stukningsrisk på ojämnt underlag. Terrängen är mjuk & dämpad så en tunn platt sko är att föredra. Skon blir samtidigt lättare 🙂
En hög dämpad & uppbyggd häl ger hög stukningsrisk på ojämnt underlag. Terrängen är mjuk & dämpad så en tunn platt sko är att föredra. Skon blir samtidigt lättare 🙂