Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningTerränglöpning
You need to log in to create posts and topics.

Anna! Du är välkommen att haka på när du vill:-)och,vi får väl se till att undvika den ofrivilliga fysen:-) Skall jag vara ärlig är det nog skönt att slippa den,krafterna behövs när vi letar efter försvunna skor i leran!

Haha, det låter lovande!

Anna: Dypölar har vi gott om och bra ställen för att prova ut trailskor finns också. 🙂

Så farligt är det nog inte,fast lite skit får du nog räkna med!

Mikael: Du får planera in en löprunda där du tror att du kommer att springa förbi så mycket tjejer som möjligt och sen låta naturen göra resten. Har du tur kanske en av dem börjar springa efter? 😉 (http://svt.se/2.53350/1.454992/manlig_svett_gor_kvinnor_

YES! NU anlände mina La Sportiva Crosslite! *springer till Bengans spelbutik och löser ut* 😀

Härligt! (t+) Hoppas att de passar bra!

De här sitter som en SMÄCK! 😀 och 37,5 passade bra även om jag brukar ha 37...

😉

Hur tajta behöver skor sitta på foten? Finns det något test man ska göra för att kontrollera att de sitter som de ska? De som jag skaffade sist är sköna, men sitter inte lika tajt på mina fötter som mina vanliga löparskor och jag är lite orolig att det ko

Du kanske kan testa med olika sockar? Om du har tjockare sockar, det är ju ändå senhöst nu, kanske de sitter bättre? Om det handlar om små marginaler kan en sådan småsak som strumpor ha betydelse.

Särskilt i terräng lär det vara bra att skorna har ett b