Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 21:38Anna! Du är välkommen att haka på när du vill:-)och,vi får väl se till att undvika den ofrivilliga fysen:-) Skall jag vara ärlig är det nog skönt att slippa den,krafterna behövs när vi letar efter försvunna skor i leran!
Anna! Du är välkommen att haka på när du vill:-)och,vi får väl se till att undvika den ofrivilliga fysen:-) Skall jag vara ärlig är det nog skönt att slippa den,krafterna behövs när vi letar efter försvunna skor i leran!
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 21:45Haha, det låter lovande!
Haha, det låter lovande!
Quote from ellen olsson on 7 October 2010, 22:05Anna: Dypölar har vi gott om och bra ställen för att prova ut trailskor finns också. 🙂
Anna: Dypölar har vi gott om och bra ställen för att prova ut trailskor finns också. 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 22:06Så farligt är det nog inte,fast lite skit får du nog räkna med!
Så farligt är det nog inte,fast lite skit får du nog räkna med!
Quote from Funbeat user on 7 October 2010, 23:58Mikael: Du får planera in en löprunda där du tror att du kommer att springa förbi så mycket tjejer som möjligt och sen låta naturen göra resten. Har du tur kanske en av dem börjar springa efter? 😉 (http://svt.se/2.53350/1.454992/manlig_svett_gor_kvinnor_
Mikael: Du får planera in en löprunda där du tror att du kommer att springa förbi så mycket tjejer som möjligt och sen låta naturen göra resten. Har du tur kanske en av dem börjar springa efter? 😉 (http://svt.se/2.53350/1.454992/manlig_svett_gor_kvinnor_
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 12:46YES! NU anlände mina La Sportiva Crosslite! *springer till Bengans spelbutik och löser ut* 😀
YES! NU anlände mina La Sportiva Crosslite! *springer till Bengans spelbutik och löser ut* 😀
Quote from ellen olsson on 21 October 2010, 15:00Härligt! (t+) Hoppas att de passar bra!
Härligt! (t+) Hoppas att de passar bra!
Quote from Funbeat user on 21 October 2010, 15:29De här sitter som en SMÄCK! 😀 och 37,5 passade bra även om jag brukar ha 37...
http://open.spotify.com/track/43N4nw6MRoAzRn0qarSKj4
😉
De här sitter som en SMÄCK! 😀 och 37,5 passade bra även om jag brukar ha 37...
😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 09:35Hur tajta behöver skor sitta på foten? Finns det något test man ska göra för att kontrollera att de sitter som de ska? De som jag skaffade sist är sköna, men sitter inte lika tajt på mina fötter som mina vanliga löparskor och jag är lite orolig att det ko
Hur tajta behöver skor sitta på foten? Finns det något test man ska göra för att kontrollera att de sitter som de ska? De som jag skaffade sist är sköna, men sitter inte lika tajt på mina fötter som mina vanliga löparskor och jag är lite orolig att det ko
Quote from Joel Enqvist on 2 November 2010, 16:15Du kanske kan testa med olika sockar? Om du har tjockare sockar, det är ju ändå senhöst nu, kanske de sitter bättre? Om det handlar om små marginaler kan en sådan småsak som strumpor ha betydelse.
Särskilt i terräng lär det vara bra att skorna har ett b
Du kanske kan testa med olika sockar? Om du har tjockare sockar, det är ju ändå senhöst nu, kanske de sitter bättre? Om det handlar om små marginaler kan en sådan småsak som strumpor ha betydelse.
Särskilt i terräng lär det vara bra att skorna har ett b