Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 20:07Hellre uppför än nedför är min åsikt.
Hellre uppför än nedför är min åsikt.
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 20:20Alltså efter 42 km!
Alltså efter 42 km!
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 20:59Intressant 😀
Intressant 😀
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 21:27Flaggad tråd. Räkna in mej.
Flaggad tråd. Räkna in mej.
Quote from Funbeat user on 11 April 2009, 23:04Mitt i värsta centrum då.....???? SLOTTET??????!!!
Eller i någon ny galleria...typ feta Gränby..??!
Kultiga STUDENTERNAS..?!
Kan det vara något??
Skitakul att många verkar vara på G....fortsättning följer..?!
Mitt i värsta centrum då.....???? SLOTTET??????!!!
Eller i någon ny galleria...typ feta Gränby..??!
Kultiga STUDENTERNAS..?!
Kan det vara något??
Skitakul att många verkar vara på G....fortsättning följer..?!
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 04:20Är jag i området så kommer jag nog ochså att försöka haka på...
Är jag i området så kommer jag nog ochså att försöka haka på...
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 14:11en liten fråga, får man vara med å springa bara en del av sträckan??
Skulle vara kul å testa men tror inte att jag klara av ett maratonlopp idag.
en liten fråga, får man vara med å springa bara en del av sträckan??
Skulle vara kul å testa men tror inte att jag klara av ett maratonlopp idag.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:04Självklart! Du kan hoppa på eller av efter behag.
Var hade du tänkt börja och sluta?
Självklart! Du kan hoppa på eller av efter behag.
Var hade du tänkt börja och sluta?
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:20Jag är definitivt intresserad så länge den inte inkräktar på Lidingöloppsplaneringen.
Jag är definitivt intresserad så länge den inte inkräktar på Lidingöloppsplaneringen.
Quote from Funbeat user on 12 April 2009, 20:211994 kördes det nu klassiska å enda Uppsala Marathon..(Naturligtvis var jag me..?!).Underbart att nu ett andra kommer till stånd.?! (Eller räknas det som mera åt Enköpingshållet..?) Skit samma..?! Jag tror att alla Uppsala-borna har längtat efter ett likn
1994 kördes det nu klassiska å enda Uppsala Marathon..(Naturligtvis var jag me..?!).Underbart att nu ett andra kommer till stånd.?! (Eller räknas det som mera åt Enköpingshållet..?) Skit samma..?! Jag tror att alla Uppsala-borna har längtat efter ett likn