Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 20:58Jag kan nog tänka mig att springa på om det inte krockar med ngn annan tävling 🙂
Jag kan nog tänka mig att springa på om det inte krockar med ngn annan tävling 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2009, 21:48Om det som sagt inte krockar med något och jag känner mig tränad efter sommaren så låter det som något jag kan tänka mig!
Det är för övrigt riktigt skönt att springa längs banvallen och jag har alltid velat prova att springa hela vägen..
Om det som sagt inte krockar med något och jag känner mig tränad efter sommaren så låter det som något jag kan tänka mig!
Det är för övrigt riktigt skönt att springa längs banvallen och jag har alltid velat prova att springa hela vägen..
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 08:51Jag ska se vad jag kan göra när det gäller krock med andra evenemang, tänkte försöka få Lidingöloppet att byta helg för den skulle passa bra 😉
/Konduktören
Jag ska se vad jag kan göra när det gäller krock med andra evenemang, tänkte försöka få Lidingöloppet att byta helg för den skulle passa bra 😉
/Konduktören
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 22:20Är det någon som känner Landshövdingen i Uppsala?
Tänkte det kunde bjudas på fika vid målgång och ev. låna Hövdingens dusch.Er Konduktör Christer
Är det någon som känner Landshövdingen i Uppsala?
Tänkte det kunde bjudas på fika vid målgång och ev. låna Hövdingens dusch.
Er Konduktör Christer
Quote from Funbeat user on 17 April 2009, 23:33Jag är lätt med på tävlingen, vi får se med testlöpet. Jag saknar tävlingar i Enköping, och har funderat på varför ingen tagit tag i den gamla tävlingen "Mässmilen", men insett att det KAN bero på att idrottsmässan inte längre arrangeras...
Jag är lätt med på tävlingen, vi får se med testlöpet. Jag saknar tävlingar i Enköping, och har funderat på varför ingen tagit tag i den gamla tävlingen "Mässmilen", men insett att det KAN bero på att idrottsmässan inte längre arrangeras...
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 18:33Är det någon här som har sprungit eller är aktiv kring Säfsbana Marathon?
Är det någon här som har sprungit eller är aktiv kring Säfsbana Marathon?
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 19:08Låter kul och jag kommer om det passar i tiden.
Låter kul och jag kommer om det passar i tiden.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:08Jag sprang Säfsbanan marathon förra året.
Jag sprang Säfsbanan marathon förra året.
Quote from Funbeat user on 19 April 2009, 20:50Då kanske du skulle vilja svara på lite frågor och funderingar ang. logistik på ett dyligt lopp?
Då kanske du skulle vilja svara på lite frågor och funderingar ang. logistik på ett dyligt lopp?
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 07:37Javisst!
Javisst!