Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 11:50Ok.
Hur många deltagare?
Hur gör dom med deltagarnas ombyten?
Hur många vätskestationer.
Är det på banvall hela sträcka?
I vilken kondition är banan, bredd?Det kommer säkert fler frågor, jag återkommer.
Mvh Eder Konduktör
Ok.
Hur många deltagare?
Hur många vätskestationer.
Är det på banvall hela sträcka?
I vilken kondition är banan, bredd?
Det kommer säkert fler frågor, jag återkommer.
Mvh Eder Konduktör
Quote from Funbeat user on 20 April 2009, 15:36Låter mycket spännande. Helt klart intresserad om det passar.
Låter mycket spännande. Helt klart intresserad om det passar.
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 13:07Pasi Sahi tänker visst nyrekognosera sträckan mellan Härkeberga och Örsundsbro. det är bra för det är en av de passager som är lite knixiga då markägarna inte vill att folk ska nyttja banvallen där. Detta gäller framförallt sträckan mellan Viggeby och Bis
Pasi Sahi tänker visst nyrekognosera sträckan mellan Härkeberga och Örsundsbro. det är bra för det är en av de passager som är lite knixiga då markägarna inte vill att folk ska nyttja banvallen där. Detta gäller framförallt sträckan mellan Viggeby och Bis
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 14:53Hur många deltagare?
Hur gör dom med deltagarnas ombyten?Kanske någon som åkte buss från Fredriksberg kan svara på? Själv hade jag privat skjuts till starten (mitt i skogen utanför Grängesberg).
Hur många vätskestationer?
Det var ungefär var 5:e kilom
Hur många deltagare?
Kanske någon som åkte buss från Fredriksberg kan svara på? Själv hade jag privat skjuts till starten (mitt i skogen utanför Grängesberg).
Hur många vätskestationer?
Det var ungefär var 5:e kilom
Quote from Funbeat user on 22 April 2009, 20:58Låter intressant, men orkar nog bara halva vägen. Bor ju i örsundsbro så jag skulle eventuellt kunna se till att det finns vätskestation uppe i Salnecke precis vid vägen ner till kyrkan.. Så om det infaller rätt tid så kör jag gärna Enköping Örsundsbro.
Låter intressant, men orkar nog bara halva vägen. Bor ju i örsundsbro så jag skulle eventuellt kunna se till att det finns vätskestation uppe i Salnecke precis vid vägen ner till kyrkan.. Så om det infaller rätt tid så kör jag gärna Enköping Örsundsbro.
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:18Jag skulle gärna hänga på Enk-Örsa, men det blir då i svansen för det kommer inte gå fort! 🙂
Jag skulle gärna hänga på Enk-Örsa, men det blir då i svansen för det kommer inte gå fort! 🙂
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 13:22Det är bara att hoppa med eller hoppa av där du vill.
Superduper om du vill hjälpa till med vätska, isåfall utnämner jag dig härmed till Stins.
Kulkul.Du vet väl om att det finns ett gäng i Salnecke som tränar varje tis. tors och lördag.
Ti och tors 18
Det är bara att hoppa med eller hoppa av där du vill.
Superduper om du vill hjälpa till med vätska, isåfall utnämner jag dig härmed till Stins.
Kulkul.
Du vet väl om att det finns ett gäng i Salnecke som tränar varje tis. tors och lördag.
Ti och tors 18
Quote from Funbeat user on 23 April 2009, 14:28Hmm jag är nog för långsam för det:) Springer ju i typ 6-7 minuters tempo bara än så länge.. Försöker att träna upp snabbhet och längd på löpturerna. Har hoppat på uppstartsgruppen som Uppsala löparklubb hller nu i April och maj:)
Hmm jag är nog för långsam för det:) Springer ju i typ 6-7 minuters tempo bara än så länge.. Försöker att träna upp snabbhet och längd på löpturerna. Har hoppat på uppstartsgruppen som Uppsala löparklubb hller nu i April och maj:)
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 10:45Mellan Härkeberga och Viggeby så har dom dikat ur och lagt alla massor på banvallen så den sträckan går inte att springa (ca 500m), man vrickar benen av sig. Men det finns ett jättebra alternativ för den sträckan på en grusväg (som troligen asfalteras 201
Mellan Härkeberga och Viggeby så har dom dikat ur och lagt alla massor på banvallen så den sträckan går inte att springa (ca 500m), man vrickar benen av sig. Men det finns ett jättebra alternativ för den sträckan på en grusväg (som troligen asfalteras 201
Quote from Funbeat user on 3 August 2009, 18:13http://www.postvagnen.com/forum/index.php?id=25996
Hittade ursprunget till denna tråd. 🙂
http://www.postvagnen.com/forum/index.php?id=25996
Hittade ursprunget till denna tråd. 🙂