Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 11:07Jag kan nog vara lite nyfiken på att springa med i april. Det verkar vara en fri helg iaf. Beror på lite grann hur det blir med andra tävlingar i vår och sommar.
Jag kan nog vara lite nyfiken på att springa med i april. Det verkar vara en fri helg iaf. Beror på lite grann hur det blir med andra tävlingar i vår och sommar.
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 15:3024 april. Den dagen har jag planerat att springa det årliga loppet Munkastigen (44 km i Laxå). Så även om Uppsala-Enköping ligger bra geografiskt till för mig så är jag redan upptagen.
24 april. Den dagen har jag planerat att springa det årliga loppet Munkastigen (44 km i Laxå). Så även om Uppsala-Enköping ligger bra geografiskt till för mig så är jag redan upptagen.
Quote from Funbeat user on 20 December 2009, 17:42Jag är gärna med och springer om det inte blir en tur till Laxå. Får se vad resten av familjen vill.
Jag är gärna med och springer om det inte blir en tur till Laxå. Får se vad resten av familjen vill.
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 14:17Låter som ett brasätt att få igång löpningen snabbt efter skidsäsongen. Jag är på!
Låter som ett brasätt att få igång löpningen snabbt efter skidsäsongen. Jag är på!
Quote from Funbeat user on 31 December 2009, 16:00Om jag inte springer med så kan jag vara funktionär, hur jag än gör så fixar jag en vätskekontroll vid Härkeberga och efter det återstår bara slutspurten (ca:1 mil).
Om jag inte springer med så kan jag vara funktionär, hur jag än gör så fixar jag en vätskekontroll vid Härkeberga och efter det återstår bara slutspurten (ca:1 mil).
Quote from Funbeat user on 1 January 2010, 20:48Jag är definitivt med i den mån tiden funkar. Åtminstone halva sträckan, men kanske marathon.
Själv är jag av den uppfattningen att, givet logistik kring loppet och målgången är likvärdig i de båda städerna, målgång bör ske i den större staden för att sk
Jag är definitivt med i den mån tiden funkar. Åtminstone halva sträckan, men kanske marathon.
Själv är jag av den uppfattningen att, givet logistik kring loppet och målgången är likvärdig i de båda städerna, målgång bör ske i den större staden för att sk
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 16:46Allt går i rätt riktning....
Enköpings Regemente kommer hjälpa till.
Sportshop-online hjälper till.
Bönderna i Viggeby är tillfrågade och det är ok att använda deras vägsnutt.
Travkusken Hané har sagt okey att använda den snutt han arrenderar, han kom
Allt går i rätt riktning....
Enköpings Regemente kommer hjälpa till.
Sportshop-online hjälper till.
Bönderna i Viggeby är tillfrågade och det är ok att använda deras vägsnutt.
Travkusken Hané har sagt okey att använda den snutt han arrenderar, han kom
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 18:45Suveränt! (t+)
Förresten, är det samma banvall som visades i ABC häromdagen där någon stulit räls?
Suveränt! (t+)
Förresten, är det samma banvall som visades i ABC häromdagen där någon stulit räls?
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 18:50Ja visst är det suveränt!
Ja de stal räls därifrån men det är efter målgången som tur, är så vi ska nog slippa spåra ur 😉
Ja visst är det suveränt!
Ja de stal räls därifrån men det är efter målgången som tur, är så vi ska nog slippa spåra ur 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2010, 19:22När var det tänkt att löpas? 24 april från Uppsala?
När var det tänkt att löpas? 24 april från Uppsala?