Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag kan nog vara lite nyfiken på att springa med i april. Det verkar vara en fri helg iaf. Beror på lite grann hur det blir med andra tävlingar i vår och sommar.

24 april. Den dagen har jag planerat att springa det årliga loppet Munkastigen (44 km i Laxå). Så även om Uppsala-Enköping ligger bra geografiskt till för mig så är jag redan upptagen.

Jag är gärna med och springer om det inte blir en tur till Laxå. Får se vad resten av familjen vill.

Låter som ett brasätt att få igång löpningen snabbt efter skidsäsongen. Jag är på!

Om jag inte springer med så kan jag vara funktionär, hur jag än gör så fixar jag en vätskekontroll vid Härkeberga och efter det återstår bara slutspurten (ca:1 mil).

Jag är definitivt med i den mån tiden funkar. Åtminstone halva sträckan, men kanske marathon.

Själv är jag av den uppfattningen att, givet logistik kring loppet och målgången är likvärdig i de båda städerna, målgång bör ske i den större staden för att sk

Allt går i rätt riktning....

Enköpings Regemente kommer hjälpa till.

Sportshop-online hjälper till.

Bönderna i Viggeby är tillfrågade och det är ok att använda deras vägsnutt.

Travkusken Hané har sagt okey att använda den snutt han arrenderar, han kom

Suveränt! (t+)

Förresten, är det samma banvall som visades i ABC häromdagen där någon stulit räls?

Ja visst är det suveränt!

Ja de stal räls därifrån men det är efter målgången som tur, är så vi ska nog slippa spåra ur 😉

När var det tänkt att löpas? 24 april från Uppsala?