Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

lördagen 24 april start kl 10.00 vid slottet.
Som det ser ut nu blir det gemensamt i några km och från Ekebybruk blir det fri fart.
Välkommen!

Jag är på om jag är kvar i Uppsala. Men ska kanske iväg utomlands ett par veckor.. Egentligen är det i längsta laget träningsmässigt. Men skulle kunna kliva av nånstans runt 30 km sprungna.

Åh vad syn - samtidigt som Munkastigen Trailrun! Men ni får ha det så jättekul.

@henrik. Det blir en ½ mara om man kliver av eller på i Örsundsbro.

@fredrika. När jag spikade datumet visste jag inte att Munkastigen skulle gå av stapeln just den dagen. Har själv sett fram emot att få avnjuta Tiveden.
Det går fler tåg, hade det så bra

Jag har funderat att ta bussen till Örsundsbro och springa tillbaka till Uppsala. Men jag hade bara tänkt att springa på 55:an. Går det att springa på banvallen?

det går finfint.

Det är bara avfarten till Wiik där det är en sträcka på ca 2 km där banvallen inte existerar längre. Då sprimnger du på asfaltsbiten.

kolla här.

http://www.funbeat.se/person/tracks.aspx?PersonID=142738

Förresten, kanske att det ligger

Vad kul att det blir av! Och att min arbetsgivare lovat hjälpa till, själv jobbar just den dagen då det pågår en övning på regementet så jag kan inte delta men vem vet, detta kanske blir årligt återkommande?!

Vill också slå ett slag för E-18-loppet från

Mjo, det kanske är för mycket snö ännu.. Jag ska ta bussen till Örsundsbro tidigast om 2-3 v och springa till Uppsala. Är bara orolig att jag ska springa vilse och avlida ute i skogen. Ni kanske hittar mig den 24/4 🙂 .

@henrik. vi plockar upp dig, jag lovar men då får du hänga med åt andra hållet igen och ta bussen tillbaks.

@carita. ja visst är det kul att de ställer upp. Du kanske kan få ledigt för några timmar 😉
vem vet det kanske blir något återkommande.

Satte mig med kartfunktionen och ritade in tänkt bansträckning. 🙂

http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=308309

Som av en händelse så blev distansen mellan Uppsala slott och fotbollsplanen/hinderbanan vid nordvästra infarten till regementet i