Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det ser bra ut, jag ordnar en vätskestation vid 33,1km .

kul!! tror att jag kan den 24/4 men för mig blir det "bara" 21 km, från ö-bro till enköping. Premiär för halvmara för mig:-) får se hur det går då jag i maj ska springa Göteborgsvarvet för första gången.

@ erika. Kul att du hänger på, ja det är bara att vänta in tåget och koppla på. Eller så kopplar vi på dig 😉

@Pasi. 🙂
Härligt Pasi det ska bli gott med lite dricka där.
Vad hade du tänkt servera 😉
Men du! Ska du inte springa med?

Eftersom jag bara tränar skidor fram till Öppet spår så hinner jag inte få igång benen för en hel marathon, men jag kanske springer med från "min" vätskestation.

🙂

Grattis kära medressenärer, jag kan nu meddela att ni får duscha efter målgång i Enköping och för att ta sig hem igen är det bara en liten promenad till järnvägsstationen i Enköpng.

I dagarna så kommer ett Start-PM med all info som behövs inför den 24-april.
Hoppas att ni kan vara med, det blir en trevlig tillställning vill jag lova! 🙂

Hej, finns det ett PM att ta del av? I annat fall är det alltså 10.00 24/4 vid slottet som gäller? Någon som rekat terrängen nyligen, tänkte på ev. snö?

borde väl knappt vara nån snö kvar, det jag skulle oroa mig för är väl snarare att det säkert bitvis är väldigt vått... Men jag önskar er lycka till, önskar att jag var bra nog löpare för att hänga på! =)